Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný pracovník pre ekonomiku
Slovenský olympijský a športový výbor
Miesto práce
Kukučínova 26, 838 08 Bratislava, Bratislava
Kukučínova 26, 838 08 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do menšieho tímu hľadáme šikovného zamestnanca na pozíciu odborný pracovník pre ekonomiku s orientáciou na detail, so samostatným prístupom k práci, ktorého náplňou práce bude:
- kontrola správnosti a všetkých potrebných náležitostí účtovných a daňových dokladov v oblasti ekonomiky (napr. tuzemské a zahraničné faktúry - došlé, vyšlé, zálohové, platby / platobné príkazy, dobropisy a pod.)
- vystavovanie faktúr, dobropisov ako aj podkladov k interným dokladom
- príprava a realizácia tuzemských a zahraničných platieb (Multicash)
- kontrola nasledujúcich dokladov: zúčtovanie platobných kariet, mesačná kontrola vyúčtovaní spotreby PHM služobných vozidiel, evidencia dlhodobého majetku, bankové výpisy)
- skladové hospodárstvo: vystavovanie príjemky, výdajky, zabezpečenie podpisov
- vystavovanie ostatných potrebných podkladov pre ekonomickú činnosť, podkladov k výkonu inventarizácie, príprava podkladov pre audítorov a následná spolupráca pri kontrole dokladov
- príprava reportov a výkazov (štatistický úrad a pod.)
- objednávka jedálnych kupónov, evidencia cenín
- výpomoc v prípade potreby: evidencia a vyúčtovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest , evidencia dokladov v pokladniciach, vystavovanie objednávok (kancelárske, čistiace prostriedky a pod.)
- samozrejmosťou je scanovanie, zakladanie a zasielanie dokladov, komunikácia s príslušnými internými zamestnancami či externými subjektmi.
- kontrola správnosti a všetkých potrebných náležitostí účtovných a daňových dokladov v oblasti ekonomiky (napr. tuzemské a zahraničné faktúry - došlé, vyšlé, zálohové, platby / platobné príkazy, dobropisy a pod.)
- vystavovanie faktúr, dobropisov ako aj podkladov k interným dokladom
- príprava a realizácia tuzemských a zahraničných platieb (Multicash)
- kontrola nasledujúcich dokladov: zúčtovanie platobných kariet, mesačná kontrola vyúčtovaní spotreby PHM služobných vozidiel, evidencia dlhodobého majetku, bankové výpisy)
- skladové hospodárstvo: vystavovanie príjemky, výdajky, zabezpečenie podpisov
- vystavovanie ostatných potrebných podkladov pre ekonomickú činnosť, podkladov k výkonu inventarizácie, príprava podkladov pre audítorov a následná spolupráca pri kontrole dokladov
- príprava reportov a výkazov (štatistický úrad a pod.)
- objednávka jedálnych kupónov, evidencia cenín
- výpomoc v prípade potreby: evidencia a vyúčtovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest , evidencia dokladov v pokladniciach, vystavovanie objednávok (kancelárske, čistiace prostriedky a pod.)
- samozrejmosťou je scanovanie, zakladanie a zasielanie dokladov, komunikácia s príslušnými internými zamestnancami či externými subjektmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcom občianskom združení
- flexibilný pracovný čas
- stabilný kolektív
- iné
- flexibilný pracovný čas
- stabilný kolektív
- iné
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy a motivačné listy zasielajte výhradne prostredníctvom www.profesia.sk. V prípade veľkého počtu uchádzačov budeme kontaktovať iba tých, ktorí najlepšie spĺňajú naše požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s podvojným účtovníctvom, ideálne aj prax
- práca v programe OMEGA, najmä skladové hospodárstvo,
- skúsenosť s Helios, Multicash - výhodou
- Word – pokročilý, Excel – pokročilý, resp. expert
-f akturácia – pokročilý
- angličtina – začiatočník resp. stredne pokročilý
Osobnostné predpoklady:
- orientácia na detail, zodpovednosť, schopnosť samostatne riešiť úlohy, systematickosť, flexibilita, tímový hráč
- práca v programe OMEGA, najmä skladové hospodárstvo,
- skúsenosť s Helios, Multicash - výhodou
- Word – pokročilý, Excel – pokročilý, resp. expert
-f akturácia – pokročilý
- angličtina – začiatočník resp. stredne pokročilý
Osobnostné predpoklady:
- orientácia na detail, zodpovednosť, schopnosť samostatne riešiť úlohy, systematickosť, flexibilita, tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenský olympijský a športový výbor je občianske združenie, ktoré riadi olympijské hnutie na Slovensku. Medzinárodným olympijským výborom (MOV) bol schválený ako slovenský člen tejto organizácie a jediný zástupca Slovenska na olympijských hrách a iných podujatiach MOV. Členmi SOŠV sú národné výbory pre športy, ktoré sa zúčastňujú Olympijských hier ako aj jednotliví športovci.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3330258
Dátum zverejnenia: 8.3.2018
2018-03-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Účtovník Spoločnosť: Slovenský olympijský a športový výbor
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou