Výkonný asistent generálneho riaditeľa

Hľadáme mladého ambiciózneho človeka na pozíciu výkonného asistenta/asistentky, ktorý/á bude zodpovedať za organizáciu agendy generálneho riaditeľa a zabezpečí plynulý chod kancelárie GR našej spoločnosti.

• time management, koordinácia a spravovanie komplexného kalendára GR
• príprava materiálov a organizácia zasadaní orgánov spoločnosti, vedenie agendy stretnutí, organizovanie a príprava meetingov manažmentu, obchodných rokovaní, príprava materiálov na stretnutia
• vedenie pracovnej agendy generálneho riaditeľa, jeho zastupovanie na stanovených rokovaniach
• denná komunikácia v anglickom jazyku, preklady a tlmočenie zo slovenského do anglického jazyka
• účasť na zasadnutiach a spracovávanie záznamov /v anglickom a slovenskom jazyku/
• operatívne úlohy na základe požiadavky generálneho riaditeľa spoločnosti, príprava projektov a strategických dokumentov, pravidelný reporting a komunikácia s manažmentom spoločnosti v slovenskom aj anglickom jazyku
• následná kontrola dodržiavania termínov, plnenia úloh, uznesení a cieľov
• zabezpečenie komunikácie a odovzdávanie informácií na úrovni executive manažmentu a členov štatutárnych orgánov spoločnosti
• komunikácia s partnermi, klientmi, štátnymi orgánmi, dodávateľmi a kolegami v súvislosti s otvorenými otázkami
• administratívna podpora v rámci riadenia kancelárie
• ďalšie práce podľa pokynu nadriadeného pracovníka súvisiace s druhom práce a pracovnou pozíciou

Informácie o pozícii

Iné výhody

  • zaujímavá práca v stabilnej a perspektívnej medzinárodnej spoločnosti
  • práca v atraktívnom prostredí Kúpeľného ostrova,
  • sme seriózna spoločnosť, ktorá ponúka príjemné pracovné prostredie a férové pracovné podmienky,
  • možnosť ďalšieho odborného vzdelávania a kariérneho postupu,
  • zaujímavý sociálny program - množstvo finančných a nefinančných benefitov (výmenné rekreácie tuzemské a zahraničné, zľavnené ceny liečebných procedúr,...)
  • možnosť služobného ubytovania
  • nástupný plat od 1000 € mesačne brutto , v závislosti od skúseností uchádzača

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitný odbor

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Expert (C2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minimálne 2 roky praxe na podobnej pozícii
  • logické a systematické myslenie
  • diskrétnosť a lojalita
  • organizovanosť a zmysel pre poriadok
  • zmysel pre zodpovednosť a cit pre detaily
  • efektívna komunikácia a prirodzený rešpekt
  • flexibilita a schopnosť plánovať
  • charizma a pozitívna životná filozofia

Informácie o výberovom konaní

Vaše žiadosti a životopisy zasielajte na uvedené kontaktné adresy.
Zasielajte súhlas s evidovaním a spracovaním Vašich osobných údajov pre potreby výberového konania.
Životopis posielajte v anglickom i slovenskom jazyku.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom o prácu, ale spoločnosť si vyhradzuje právo osloviť iba vybratých uchádzačov.
POŠLI PONUKU
ID: 3639669   Dátum zverejnenia: 9.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1000 € mesačne brutto