Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Front Office Manager (vedúci ubytovacej kancelárie)
- člen hotelového managementu
- organizuje, riadi a usmerňuje prácu hotelovej recepcie s cieľom poskytovať efektívne, rýchle, zdvorilé a proaktívne služby hosťom, a tým maximalizovať spokojnosť hostí a tržby,
- práca musí byť vykonávaná v súlade s hotelovými štandardami a business plánom
- vedie kolektív pracovníkov recepcie, zadeľuje a kontroluje ich prácu
- kontroluje obsadenosť hotela, disponibilitu izieb a stav izieb
- dohliada a zúčastňuje sa na rýchlom a zdvorilom "check-in" a "check-out" hostí,....
Informácie o pozícii
Iné výhody
- prácu v atraktívnom prostredí Kúpeľného ostrova, v stabilnej a perspektívnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou,
- prácu v príjemnom pracovnom prostredí za férových pracovných podmienok
- garantujeme vyplatenie mzdy najneskôr v 10.deň nasledujúceho mesiaca, dodržiavanie legislatívy je samozrejmosťou
- zamestnanecké benefity: tuzemské i zahraničné rekreácie a kúpeľné procedúry za zvýhodnených podmienok, lacné stravovanie a služobné ubytovanie, využívanie moderného fitness za symbolickú cenu, firemné akcie pre zamestnancov a rodinných príslušníkov a mnohé ďalšie finančné a nefinančné benefity (príspevok pri narodení dieťaťa, odmena za odpracované roky, pri odchode do dôchodku,...)
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
hotelové
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Preferujeme uchádzačov s praxou v zahraničnej hotelovej prevádzke, s dobrými komunikačnými, organizačnými a riadiacimi schopnosťami a skúsenosťami. Práca nie je vhodná pre absolventa.
Podmienkou je aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka, iné jazyky sú výhodou (ruský, arabský,...). Životopis prosím zasielať aj v cudzom jazyku.
Podmienkou je aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka, iné jazyky sú výhodou (ruský, arabský,...). Životopis prosím zasielať aj v cudzom jazyku.
Informácie o výberovom konaní
Vyžadujeme prax v hotelovej prevádzke, výhodou je prax v medzinárodných hotelových reťazcoch.
Žiadosti a štruktúrované životopisy zasielajte na nižšie uvedené kontaktné adresy v slovenskom aj NJ alebo AJ.
Uvádzajte telefonický kontakt.
Zasielajte súhlas s evidovaním a spracovaním osobných údajov pre potreby výberového konania.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, ale spoločnosť si zároveň vyhradzuje právo osloviť iba vybratých uchádzačov.
Žiadosti a štruktúrované životopisy zasielajte na nižšie uvedené kontaktné adresy v slovenskom aj NJ alebo AJ.
Uvádzajte telefonický kontakt.
Zasielajte súhlas s evidovaním a spracovaním osobných údajov pre potreby výberového konania.
Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, ale spoločnosť si zároveň vyhradzuje právo osloviť iba vybratých uchádzačov.
ID: 3398827
Dátum zverejnenia: 6.3.2019
2019-03-06
lokalita: okres Piešťany Pozícia: Office manager Spoločnosť: SLOVENSKÉ LIEČEBNÉ KÚPELE PIEŠŤANY, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 € mesačne brutto + osobné ohodnotenie až do 300€