Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager / key account – administratívny pracovník/starostlivosť o zákazníka
Slovenská technická univerzita
Miesto práce
Univerz. technolog. inkubátor, Pionierska 15, Bratislava
Univerz. technolog. inkubátor, Pionierska 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Administratívne činnosti súvisiace s každodenným chodom UTI
Telefonická a e-mailová komunikácia s dodávateľmi a prenajímateľmi
Príprava zasadacích priestorov podľa požiadaviek prenajímateľov
Materiálne zabezpečenie chodu kancelárie (objednávanie kanc. potrieb a tonerov)
Príprava, evidencia, vybavovanie a odosielanie pošty
Archivácia dokumentov v zmysle interných predpisov
Inventarizácia majetku
- Podpora ekonomického oddelenia
Kontrola podkladov pre fakturáciu
Vytváranie a evidencia pohľadávok pre odberateľov
Sledovanie úhrad na základe výpisu z účtu a vystavovanie upomienok k faktúram po lehote splatnosti
Vystavovanie fakturačných sprievodiek a objednávok pre dodávateľov
Kontrola formálnej a vecnej stránky dodávateľských faktúr
Úpravy vzorových zmlúv a ich dodatkov
Zabezpečovanie včasného odovzdávania predpísaných výkazov a dokladov ekonomickému oddeleniu
- Starostlivosť o zákazníka
Komunikácia s externými prenajímateľmi
Zaslanie cenníka, vystavenie objednávky a faktúry
Sledovanie termínového kalendára podujatí externých prenajímateľov
Telefonická a e-mailová komunikácia s dodávateľmi a prenajímateľmi
Príprava zasadacích priestorov podľa požiadaviek prenajímateľov
Materiálne zabezpečenie chodu kancelárie (objednávanie kanc. potrieb a tonerov)
Príprava, evidencia, vybavovanie a odosielanie pošty
Archivácia dokumentov v zmysle interných predpisov
Inventarizácia majetku
- Podpora ekonomického oddelenia
Kontrola podkladov pre fakturáciu
Vytváranie a evidencia pohľadávok pre odberateľov
Sledovanie úhrad na základe výpisu z účtu a vystavovanie upomienok k faktúram po lehote splatnosti
Vystavovanie fakturačných sprievodiek a objednávok pre dodávateľov
Kontrola formálnej a vecnej stránky dodávateľských faktúr
Úpravy vzorových zmlúv a ich dodatkov
Zabezpečovanie včasného odovzdávania predpísaných výkazov a dokladov ekonomickému oddeleniu
- Starostlivosť o zákazníka
Komunikácia s externými prenajímateľmi
Zaslanie cenníka, vystavenie objednávky a faktúry
Sledovanie termínového kalendára podujatí externých prenajímateľov
Zamestnanecké výhody, benefity
Zaujímavá práca v oblasti podpory start-up firiem a inovácií
Priestor pre vlastné nápady a sebarealizáciu
Príjemné pracovné prostredie, profesionálny prístup kolegov
Flexibilná pracovná doba
5 dní dovolenky navyše na základe kolektívnej zmluvy
Priestor pre vlastné nápady a sebarealizáciu
Príjemné pracovné prostredie, profesionálny prístup kolegov
Flexibilná pracovná doba
5 dní dovolenky navyše na základe kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Žiadosť o prijatie do zamestnania a profesionálny životopis prosím zašlite mailom na [email protected].
Do predmetu správy prosím uveďte názov pracovnej pozície.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovnú pozíciu. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú kritériá na danú pozíciu. Za pochopenie vopred ďakujeme.
Do predmetu správy prosím uveďte názov pracovnej pozície.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem o pracovnú pozíciu. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú kritériá na danú pozíciu. Za pochopenie vopred ďakujeme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Samostatnosť, zodpovedný prístup k pracovným povinnostiam
Dobré komunikačné schopnosti, analytické myslenie, zameranie na detail
Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať
Precíznosť a lojálnosť
Flexibilita
Bezúhonnosť
Dobré komunikačné schopnosti, analytické myslenie, zameranie na detail
Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať
Precíznosť a lojálnosť
Flexibilita
Bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská technická univerzita v Bratislave, najväčšia technická univerzita na Slovensku, je moderná európska vzdelávacia a výskumná inštitúcia. Má 7 fakúlt a 1 univerzitný ústav, na ktorých študuje cca 13 000 študentov. Univerzita poskytuje komplexný a moderný systém vysokoškolského vzdelávania, výskumu, spoluprácu s praxou a transfer poznatkov.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3304579
Dátum zverejnenia: 7.2.2018
2018-02-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Office manager Spoločnosť: Slovenská technická univerzita
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou