CX Discovery

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
1 700 EUR/mesiac*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.

Pracovná náplň:

Ak pre teba "CX" nie je skratkou z periodickej sústavy prvkov a tvoja emapticko-komunikatívna duša tuší čo chceme týmto inzerátom povedať, budeš našou chýbajúcou ingredienciou k namiešaniu dokonalej tímovej chémie, tak veľmi potrebnej na objasňovanie paranormálnych záhad používateľského správania. Pomôž nám zistiť prečo batoľatá interagujú v digitálnom prostredí lepšie než seniori, a ako to najlepšie pretaviť do sveta bankovníctva.  
Áno, sme tak trochu blázni a hľadáme práve teba!

Požiadavky:


 
Čo Ťa u nás čaká a neminie:
  • Viesť hĺbkové rozhovory s cieľom vnímať spontánne reakcie klientov banky ako jednotlivých individualít/osobností, ich preferencie, podnety, očakávania a názory na dané témy. 
  • Realizovať s klientom užívateľské testovania, A/B testovanie v rôznych komunikačných nástrojoch a testovať fyzické prototypy. 
  • Navrhovať riešenia pre klientov/s klientami tak, aby boli pre nich intuitívne, user friendly a zároveň mali pre klienta čo najväčšiu pridanú hodnotu. 
  • Realizovať dizajnové šprinty. 
  • Pripravovať scenáre a definovať požiadavky na potrebnú skladbu respondentov. 
  • Analyzovať a spracovávať hĺbkové rozhovory s cieľom identifikovať priestor na možnú úpravu navrhovaného/existujúceho  
  • Pripravovať záverečnú správu výstupov z rozhovorov a prezentovať výsledky s odporúčaniami zadávateľovi procesu/produktu. 
  • Udržiavať úložisko s výstupmi a dokumentáciou s cieľom zabezpečiť prehľadnosť a kontinuitu informácií. 
V tíme určite vítame, ak budeš mať:
  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
  • Zameranie na klienta – soft skills vítané - aktívne počúvanie, komunikačné zručnosti, prezentačné zručnosti, schopnosť porozumieť potrebám klienta a budovať vzťahy
  • Slovenský jazyk C2
  • MS office -pokročilá úroveň 
  • Základnú orientáciu v oblasti Customer Experience 
  • Skúsenosti s kvalitatívnym prieskumom 
  • Skúsenosti s vedením rozhovorov s klientmi, spracovaním získaných insightov
  • Odhodlanie prinášať nové nápady a riešenia
  • Nadhľad, úprimnosť, priateľský a férový prístup
  • Ovládanie dizajn toolov Figma, Axure je výhodou.

Benefity:


Vieme, že sa Ti bude u nás páčiť:
  • Rýchlo medzi nás zapadneš. Pár dní a budeš tu ako doma.
  • Na obed nemusíme ďaleko. Rozvoniava nám tu Cantina.
  • Gastrokartu nabíjame 5 eurami na deň a to aj keď si na dovolenke.
  • Oddych je dôležitý. Preto Ti dáme o 5 dní dovolenky navyše.
  • Pracovný čas si môžeš prispôsobiť podľa seba, ale keď je toho veľa, očakávame, že zamakáš.
  • Parkovanie nemusíš riešiť. U nás zaparkuješ bez problémov autom, bicyklom, kľudne aj kolobežkou.
  • Chceme, aby si si občas oddýchol/la. A prispejeme Ti na to.
  • Ceníme si vernosť. Po prvom roku Ti prispejeme do 3. piliera.
  • Vaše zdravie je dôležité. Pomôžeme Ti pri prevencii aj zdravotnej starostlivosti.
  • Žijeme aktívne, určite si u nás nájdeš svoju športovú aktivitu.
  • U nás budeš rásť. Robíme veľa workshopov a školení.
  • Organizujeme spoločné eventy, aby sme sa všetci poznali. Že si tu nový/á zabudneš takmer okamžite.
  • Postaráme sa o vaše deti v rámci letného tábora, priamo v budove ústredia.
  • Sme zodpovedný bankový líder a sme na to hrdí. Pomáhame vždy, keď sa dá, pravidelne darujeme krv a sme otvorení každej dobrej iniciatíve.


Kontaktné údaje:

Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovensko

www.slsp.sk



ID: 4339551  Dátum zverejnenia: 26.5.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac