Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa odboru IT
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Ako sa u nás môžete realizovať
Rád/ rada organizuješ chod oddelenia? Tvojou vášňou je plánovanie stretnutí manažéra, či kolegov? Sedí ti deň plný nepredvídaných situácii, pričom sa nebojíš sám/sama rozhodnúť ? Tak u nás si na správnej adrese. A pri tejto práci potrebujeme práve tvoju podporu!
V tíme uvítame
Čo si treba priniesť so sebou?
- time managemet, koordinácia termínov a úloh, zabezpečovanie interných a externých porád, organizačný talent
- motiváciu podporovať manažéra v jeho práci
- schopnosť myslieť dva kroky vopred
- ústretové a jasné vystupovanie, komunikačné schopnosti
- kompetenciu v práci s procesmi v internom systéme
- schopnosť vybavovať bežnú korešpondenciu
- ochotu v prípade potreby zastúpiť iné asistentky na príbuzných odboroch, byť podporou aj pre iných kolegov z daných útvarov, zabezpečiť administratívne činnosti súvisiace s chodom odboru (objednávky kancelárskych potrieb, nákup občerstvenia, atď.)
- nápaditosť pri organizácii teambuildingu
- dobrú náladu a zmysel pre humor :)
Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú ako Top zamestnávateľa
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
Import Offers Teamio
www.slsp.sk
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovenskowww.slsp.sk
ID: 3615535
Dátum zverejnenia: 6.3.2019
2019-03-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac