Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa odboru
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Charakterizuje Vás multitasking a profesionalita? Angličtina Vám nerobí problém? Radi organizujete a plánujete náročný pracovný harmonogram manažéra? Baví Vás aj administratíva? Neváhajte a urobte si meno v Slovenskej sporiteľni!
Ako sa u nás môžete realizovať
Pre člena TOP manažmentu hľadáme ochotnú a precíznu pravú ruku, ktorá bude riešiť predovšetkým nasledujúcu rôznorodú agendu:
- plánovať a koordinovať pracovný program a kalendár člena TOP manažmentu
- organizačne zabezpečovať pracovné stretnutia
- vybavovať bežnú korešpondenciu a kontrolovať dokumenty na podpis
- operatívna a rôznorodá podpora členov tímu pri rozličných úlohách
- v prípade potreby zastúpiť iné asistentky na príbuzných odboroch, byť podporou aj pre iných kolegov z daných odborov
- administratívne činnosti súvisiace s chodom odboru
V tíme uvítame
V tíme určite uvítame, ak budete:
- 1 rok praxe na asistentskej pozícii (výhodou)
- dobrú znalosť anglického jazyka slovom aj písmom
- výborné organizačné zručnosti, priam až multitasking
- znalosť MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel)
Najviac k nám zapadne kolega, ktorý bude flexibilný a zvládne rôznorodé aj ad-hoc úlohy, pomôže kolegom.
Na čo sa môžete tešiť u NAJ zamestnávateľa
- zamestnanci nás vnímajú Top zamestnávateľa a trh ako Banku roka
- sme tím, ktorý má svoje hodnoty, cíti, vidí a počuje
- 5 dní voľna navyše pre každého zamestnanca a plus dni voľna pri rôznych životných situáciách
- flexibilný pracovný čas
- 100% príspevok na stravovanie a rôzne iné príspevky
- možnosť zúčastniť sa nadštandardnej zdravotnej prehliadky
- benefity ako parkovanie, autoumývareň, rýchločistareň a masáže priamo na pracovisku
- sme ľudskí, záleží nám na prostredí, v ktorom žijeme a preto sa venujeme dobrovoľníctvu
- a mnoho iných
A čo ďalej
Našli sa v tejto práci? V tom prípade nám určite pošlite Váš štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku. Snažíme sa všetkých kandidátov čo najskôr informovať o stave výberového konania, preto sa Vám najneskôr do 3 týždňov ozveme. Čaká Vás stretnutie s budúcim nadriadeným a zástupcom Ľudských vzťahov Slovenskej sporiteľne.
Kontaktné údaje:
ID: 3441826
Dátum zverejnenia: 6.7.2018
2018-07-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Office manager Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 850 EUR/mesiac