Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný garant - špecialista v akreditácii (Systémy manažérstva)
Slovenská národná akreditačná služba
Miesto práce
Karloveská, Karlova Ves
Karloveská, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac- odmeny na 1/2 ročnej báze - ďalšie odmeňovanie bude špecifikované na osobnom stretnutí
1 300 EUR/mesiac- odmeny na 1/2 ročnej báze - ďalšie odmeňovanie bude špecifikované na osobnom stretnutí
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu Odborný garant - špecialista, ktorý na najvyššej úrovni realizuje odborný dohľad nad procesom akreditácie v príslušnej garantovanej oblasti - Systémy manažérstva.
Hlavnou náplňou práce je:
- zodpovedať za výsledky a rozvoj činnosti v jemu určenej oblasti odbornej garancie
- plniť úlohy súvisiace s činnosťou výborov, komisií a pracovných skupín SNAS, resp. skupín a výborov, do ktorých bol delegovaných za SNAS
- podieľať sa na medzinárodnej spolupráci SNAS v pôsobnosti svojej garancie
- zabezpečovať výmenu informácií o aktuálnych požiadavkách na akreditáciu s akreditovanými subjektmi
- kontrolovať a potvrdzovať výstupy spracované v rámci oblasti určenej odbornej garancie
- navrhovať opatrenia v prospech rozvoja jemu určenej oblasti odbornej garancie
- spolupracovať s administrátorom služieb na vypracovaní ročného plánu dohľadov a re-akreditácií
- participovať na príprave a aktualizácii dokumentov SNAS
- vzdelávať posudzovateľov a expertov SNAS v prislúchajúcej oblasti garancie
- navrhovať nápravné opatrenia pri negatívnych monitoringoch posudzovateľov (technických špecialistov) vedúcich posudzovateľov a expertov, vyhodnocovať ich efektívnosť
- vybavovať pridelené registratúrne záznamy/spisy a agendu v rozsahu určenom vedúcim príslušného odboru
- zodpovedať za implementáciu príslušných povinných medzinárodných dokumentov do praxe v určenej oblasti odbornej garancie
- zodpovedať za vykonávanie posudzovaní kompetentnými posudzovateľmi/expertmi v pôsobnosti garancie
- zodpovedať za dodržiavanie termínov posudzovaní podľa plánu
Hlavnou náplňou práce je:
- zodpovedať za výsledky a rozvoj činnosti v jemu určenej oblasti odbornej garancie
- plniť úlohy súvisiace s činnosťou výborov, komisií a pracovných skupín SNAS, resp. skupín a výborov, do ktorých bol delegovaných za SNAS
- podieľať sa na medzinárodnej spolupráci SNAS v pôsobnosti svojej garancie
- zabezpečovať výmenu informácií o aktuálnych požiadavkách na akreditáciu s akreditovanými subjektmi
- kontrolovať a potvrdzovať výstupy spracované v rámci oblasti určenej odbornej garancie
- navrhovať opatrenia v prospech rozvoja jemu určenej oblasti odbornej garancie
- spolupracovať s administrátorom služieb na vypracovaní ročného plánu dohľadov a re-akreditácií
- participovať na príprave a aktualizácii dokumentov SNAS
- vzdelávať posudzovateľov a expertov SNAS v prislúchajúcej oblasti garancie
- navrhovať nápravné opatrenia pri negatívnych monitoringoch posudzovateľov (technických špecialistov) vedúcich posudzovateľov a expertov, vyhodnocovať ich efektívnosť
- vybavovať pridelené registratúrne záznamy/spisy a agendu v rozsahu určenom vedúcim príslušného odboru
- zodpovedať za implementáciu príslušných povinných medzinárodných dokumentov do praxe v určenej oblasti odbornej garancie
- zodpovedať za vykonávanie posudzovaní kompetentnými posudzovateľmi/expertmi v pôsobnosti garancie
- zodpovedať za dodržiavanie termínov posudzovaní podľa plánu
Zamestnanecké výhody, benefity
Okrem samozrejmosti zaučenia do pracovných povinností, ponúkame balík benefitov, ktorý neustále kreujeme (bližšie bude obsah balíka špecifikovaný na osobnom stretnutí) :
- Skrátený pracovný čas – 37,5 hod/týždeň
- Mobilný telefón
- Možnosť využívať home office (po zaučení a podľa interných predpisov)
- Stravné poukážky hradené zamestnávateľom nad rámec zákona
- 5 dní dovolenky navyše
- firemné športové aktivity (športový deň, teambuildingy,...)
- firemné raňajky
- dovolenková a vianočná odmena (po odpracovaní 12 mesiacov)
- príspevok na DDS vo výške 3% zo základnej mzdy (po odpracovaní 12 mesiacov)
- jazykové vzdelávanie
- Skrátený pracovný čas – 37,5 hod/týždeň
- Mobilný telefón
- Možnosť využívať home office (po zaučení a podľa interných predpisov)
- Stravné poukážky hradené zamestnávateľom nad rámec zákona
- 5 dní dovolenky navyše
- firemné športové aktivity (športový deň, teambuildingy,...)
- firemné raňajky
- dovolenková a vianočná odmena (po odpracovaní 12 mesiacov)
- príspevok na DDS vo výške 3% zo základnej mzdy (po odpracovaní 12 mesiacov)
- jazykové vzdelávanie
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, prosím o zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technika, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý bude spolupracovať nielen s kolegami, ale aj s našimi zákazníkmi - samostatnosť je vynikajúca, ale schopnosť pracovať v tíme je podmienka.
Ďalšie predpoklady na danú pozíciu :
- min. 5 rokov praxe v príslušnej oblasti akreditácie/certifikácie manažérskych systémov
- skúsenosti s auditovaním/poradenstvom v oblasti manažérskych systémov
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- proaktívny prístup k práci
- možnosť cestovať v rámci SR, prípadne aj mimo SR (občasné pracovné cesty)
- pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- osobnostný rozvoj, s ktorým, samozrejme, pomôžeme :)
Ďalšie predpoklady na danú pozíciu :
- min. 5 rokov praxe v príslušnej oblasti akreditácie/certifikácie manažérskych systémov
- skúsenosti s auditovaním/poradenstvom v oblasti manažérskych systémov
- vynikajúce komunikačné a organizačné zručnosti
- proaktívny prístup k práci
- možnosť cestovať v rámci SR, prípadne aj mimo SR (občasné pracovné cesty)
- pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- osobnostný rozvoj, s ktorým, samozrejme, pomôžeme :)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poslaním Slovenskej národnej akreditačnej služby (SNAS), ako jediného národne i medzinárodne uznaného akreditačného orgánu v SR, je vykonávať akreditáciu orgánov posudzovania zhody predovšetkým v Slovenskej republike, plne v zhode s princípmi a kritériami medzinárodnej akreditácie, t.j. podľa medzinárodných noriem, dokumentov globálnych a regionálnych medzinárodných organizácií ILAC, IAF a EA, a to tak, aby osvedčenia o akreditácii vydané SNAS-om, boli medzinárodne akceptované a uznávané
SNAS je verejnoprávnou inštitúciou. Je JEDINÝM vnútroštátnym akreditačným orgánom, ktorý vykonáva akreditáciu orgánov posudzovania zhody ako činnosť orgánu verejnej moci uznaným vládou SR.
SNAS je verejnoprávnou inštitúciou. Je JEDINÝM vnútroštátnym akreditačným orgánom, ktorý vykonáva akreditáciu orgánov posudzovania zhody ako činnosť orgánu verejnej moci uznaným vládou SR.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3884811
Dátum zverejnenia: 30.3.2020
2020-03-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Inžinier kvality, Manažér kvality, Procesný inžinier, Procesný manažér, Špecialista ISO Spoločnosť: Slovenská národná akreditačná služba
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac