Projektový manažér pre verejné obstarávanie

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou v zmysle zákona 552/2003 a 553/2003 Z.z. / zaradenie do platovej triedy podľa druhu dosiahnutého stupňa vzdelania

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplňou práce projektového/ej manažéra/ky pre verejné obstarávanie bude zabezpečenie verejného obstarávania tovarov, služieb a stavebných prác a aktivít spojených s plnením úloh pri implementácii národného projektu Žiť energiou.
• tvorba harmonogramov a plánov verejného obstarávania
• príprava dokumentov k verejnému obstarávaniu (príprava výzvy, oznámenia, súťažných podkladov)
• zadávanie zákaziek (komunikácia s uchádzačmi, vysvetľovanie podmienok účasti resp. súťažných podkladov, spracovanie a tvorba stanovísk k prípadným námietkam, či žiadostiam o nápravu, posudzovanie a vyhodnocovanie ponúk, revízne postupy)
• dohliadanie na dodržiavanie postupov stanovených zákonom o verejnom obstarávaní
• spracovanie evidencie, ukladania a ochrany registratúrnych záznamov o verejnom obstarávaní
• zabezpečovanie zverejňovania informácií v súlade s platnou legislatívou
• spracovanie dokumentov súvisiacich s realizáciou a vyhodnotením verejného obstarávania (zriadenie a menovanie členov komisie, tvorba zápisníc z otvárania ponúk, zo splnenia podmienok účasti, príp. oznamovanie o vylúčení, tvorba oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk uchádzačom, prípadne oznámení o zrušení verejného obstarávania a pod.)
• návrh a kontrola obsahu zmluvy uzavretej s úspešným uchádzačom, a to z pohľadu verejného obstarávania
• sledovanie finančných limitov obstarávaných tovarov, služieb a prác
• práca so systémom ITMS2014+
• sledovanie aktualizácií metodických príručiek k procesom verejného obstarávania a novelizácií zákona o verejnom obstarávaní
• pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov a taktiež internými smernicami SIEA
• vykonávanie predbežnej finančnej kontroly v rámci svojich kompetencií uvedených v tejto pracovnej náplni

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti,
- možnosť sebarealizácie,
- príjemné pracovné prostredie, výborný pracovný kolektív,
- pravidelné vzdelávanie,
- zamestnanecké benefity – mobil, team buildingové aktivity,
- 5 dní dovolenky navyše.

Informácie o výberovom konaní

Štruktúrovaný životopis, motivačný list zasielajte do 12.3.2019. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania je 31.3.2019. Záujemcom o prácu vopred ďakujeme.

Vážime si Vašich znalostí a skúseností, posúdenie ktorých bude predmetom 1. kola výberového konania (realizovaného formou vyhodnocovania doručených životopisov). Ak budú Vaše skúsenosti, vzdelanie, schopnosti a zručnosti zodpovedať našim požiadavkám, na ponúkanú pracovnú ponuku, budeme Vás kontaktovať s ponukou osobného pohovoru.

V prípade, že nebudete kontaktovaný v priebehu jedného mesiaca od zverejnenia pracovnej ponuky, ďakujeme za Vami prejavený záujem, ale dali sme v prvom kole prednosť iným kandidátom.

Zaslaním životopisu prehlasujete, že ste boli oboznámený o spracúvaní osobných údajov na účely výberového konania.

Prihlásením sa na výberové konanie organizované agentúrou Slovenská inovačná a energetická agentúra, Bajkalská 27, 827 99 Bratislava, IČO: 00 002 801 (ďalej len: „prevádzkovateľ“) beriete na vedomie, že Vami poskytnuté osobné údaje v rozsahu uvedenom v životopise, motivačnom liste a dotazníku za účelom výberového konania budú poskytnuté príjemcom: orgánom činným v trestnom konaní, subjektom, ktorým poskytnutie osobných údajov vyplýva prevádzkovateľovi zo zákona, Inšpektorát práce. Osobné údaje nebudú zverejňované a ani poskytované do tretích krajín. K profilovaniu nebude prichádzať. Po skončení výberového konania osobné údaje neúspešných kandidátov budú zlikvidované. S úspešným kandidátom bude podpísaná pracovná zmluva alebo dohoda a osobné údaje sa budú uchovávať v súlade s osobitnými predpismi. V súvislosti so spracúvaním osobných údajov si Vás súčasne dovoľujeme upozorniť na to, že poskytnutím osobných údajov našej spoločnosti nadobúdate postavenie dotknutej osoby, ktorá má najmä právo na prístup k osobným údajom, právo na opravu osobných údajov, právo na vymazanie osobných údajov, právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov, právo na prenosnosť údajov, právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov a právo na to, aby sa na ňu nevzťahovalo rozhodnutie založené výlučne na automatizovanom spracúvaní (vrátane profilovania). Dotknutá osoba má súčasne právo podať sťažnosť orgánu dozoru, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. Prevádzkovateľ vyhovie oprávnenej žiadosti dotknutej osoby vždy v rozsahu, v akom je to technicky možné. Prípadné otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov adresujte zodpovednej osobe prostredníctvom e-mailovej adresy: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, právne, technické, energetika, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti s administratívou a pracovným výkonom v rámci projektov z európskych štrukturálnych fondov
- prax v príslušnej oblasti (v závislosti od zamerania aktivít projektu) v dĺžke minimálne dva roky
- dobré komunikačné schopnosti, dôslednosť, presnosť a samostatnosť
- práca s PC, Microsoft Word, Excel, Outlook – pokročilý
- anglický jazyk úroveň - mierne pokročilý (B2)
- základné poznatky v oblasti základnej finančnej kontroly
- kreatívne myslenie, zodpovednosť, bezúhonnosť a flexibilita
- (výhodou je prax v oblasti realizácie procesov nadlimitných zákaziek pri implementácii štrukturálnych fondov)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovenská inovačná a energetická agentúra (SIEA) je odbornou príspevkovou organizáciou zriadenou MH SR. Agentúra je nezávislou autoritou v oblasti podpory a rozvoja inovácií v priemysle a v oblasti energetiky. Jej úlohou je zabezpečovať technicko-odborné zázemie v súlade s inovačnou a energetickou legislatívou. Podieľa sa na tvorbe a novelizácii danej legislatívy vrátane implementácie smerníc Európskej únie a aktualizácii inovačnej stratégie a energetickej politiky Slovenskej republiky. Zaoberá sa tiež prípravou podporných programov a projektov venovaných úsporám energie, využívaniu obnoviteľných zdrojov energie, inováciám a od roku 2015, kedy na seba SIEA prevzala úlohy technologickej agentúry, aj technologickému rozvoju. Agentúra vykonáva funkciu implementačnej agentúry a sprostredkovateľského orgánu pre čerpanie štrukturálnych fondov Európskej únie v rámci dvoch operačných programov. Zároveň zabezpečuje a koordinuje medzinárodnú spoluprácu v činnostiach súvisiacich s technologickým rozvojom, inováciami a s energetickým hospodárstvom v oblasti zahraničnej pomoci a účasti Slovenskej republiky v medzinárodných organizáciách.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 3598391  Dátum zverejnenia: 12.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou v zmysle zákona 552/2003 a 553/2003 Z.z. / zaradenie do platovej triedy podľa druhu dosiahnutého stupňa vzdelania