Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný asistent
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.05.2024
01.05.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 387 EUR/mesiacod 1.387,00 EUR / mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11% / polrok a ďalšie odmeny / benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy: • stravovanie, • príspevok na dopravu do zamestnania a späť, • príspevok na regeneráciu pracovnej sily, • príspevok na dovolenku, • príspevok na zdravotnú starostlivosť, • príspevok na rekreáciu detí zamestnancov, • príspevok na sociálnu výpomoc, • príspevok na podporu rodičovstva, • príspevok na energie. + príspevok na III. pilier DDS + 5 dní dovolenky naviac + stravné lístky aj počas PN a dovolenky + 1.október „Deň energetiky“ - sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok). Zabezpečené parkovanie.
1 387 EUR/mesiacod 1.387,00 EUR / mesiac + variabilná zložka mzdy vo výške 11,11% / polrok a ďalšie odmeny / benefity v zmysle platnej Kolektívnej zmluvy: • stravovanie, • príspevok na dopravu do zamestnania a späť, • príspevok na regeneráciu pracovnej sily, • príspevok na dovolenku, • príspevok na zdravotnú starostlivosť, • príspevok na rekreáciu detí zamestnancov, • príspevok na sociálnu výpomoc, • príspevok na podporu rodičovstva, • príspevok na energie. + príspevok na III. pilier DDS + 5 dní dovolenky naviac + stravné lístky aj počas PN a dovolenky + 1.október „Deň energetiky“ - sviatok (deň voľna alebo mzdové zvýhodnenie ako za prácu vo sviatok). Zabezpečené parkovanie.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• zabezpečovanie plynulého chodu sekretariátu daného úseku,
• komplexná administratívna podpora a organizácia sekretariátu daného úseku a jeho podriadeným sekciám a odborom,
• vybavovanie a archivácia písomností vrchného riaditeľa úseku a dodržiavanie platného registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu,
• organizovanie pracovného programu vrchného riaditeľa,
• prideľovanie internej a externej korešpondencie zodpovedným zamestnancom,
• evidencia čerpania nákladov na reprezentatívne účely vrchného riaditeľa,
• archivácia a spracovávanie písomností vrchného riaditeľa,
• zabezpečovanie cestovných náležitostí v súvislosti s pracovnými cestami riaditeľa,
• evidencia požiadaviek na dopravu,
• zabezpečenie dodržania termínov predkladania materiálov na porady GR, predstavenstva a dozornej rady za daný úsek,
• kontrola plnenia uznesení prijatých na poradách GR, zasadnutiach predstavenstva a dozornej rady,
• podpora vyhodnocovania úloh z porád GR, predstavenstva a dozornej rady,
• zabezpečovanie prezentačných podkladov a informácií potrebných pre prácu vrchného riaditeľa v spolupráci s ostatnými úsekmi,
• schvaľovanie a pripomienkovanie zmlúv podľa pokynu vrchného riaditeľa,
• vypracovávanie pravidelných reportov a podkladov v rozsahu pôsobnosti príslušného úseku,
• spracovávanie informácií v príslušnom informačnom systéme (SAP, FIORI, Dochádzkový systém),
• spolupráca a súčinnosť s ďalšími úsekmi pri plnení spoločných úloh,
• dodržiavanie platnej dokumentácie riadenia spoločnosti.
• komplexná administratívna podpora a organizácia sekretariátu daného úseku a jeho podriadeným sekciám a odborom,
• vybavovanie a archivácia písomností vrchného riaditeľa úseku a dodržiavanie platného registratúrneho poriadku a registratúrneho plánu,
• organizovanie pracovného programu vrchného riaditeľa,
• prideľovanie internej a externej korešpondencie zodpovedným zamestnancom,
• evidencia čerpania nákladov na reprezentatívne účely vrchného riaditeľa,
• archivácia a spracovávanie písomností vrchného riaditeľa,
• zabezpečovanie cestovných náležitostí v súvislosti s pracovnými cestami riaditeľa,
• evidencia požiadaviek na dopravu,
• zabezpečenie dodržania termínov predkladania materiálov na porady GR, predstavenstva a dozornej rady za daný úsek,
• kontrola plnenia uznesení prijatých na poradách GR, zasadnutiach predstavenstva a dozornej rady,
• podpora vyhodnocovania úloh z porád GR, predstavenstva a dozornej rady,
• zabezpečovanie prezentačných podkladov a informácií potrebných pre prácu vrchného riaditeľa v spolupráci s ostatnými úsekmi,
• schvaľovanie a pripomienkovanie zmlúv podľa pokynu vrchného riaditeľa,
• vypracovávanie pravidelných reportov a podkladov v rozsahu pôsobnosti príslušného úseku,
• spracovávanie informácií v príslušnom informačnom systéme (SAP, FIORI, Dochádzkový systém),
• spolupráca a súčinnosť s ďalšími úsekmi pri plnení spoločných úloh,
• dodržiavanie platnej dokumentácie riadenia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie silnej, stabilnej a vyspelej elektrizačnej spoločnosti.
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás naša ponuka zaujala, zašlite svoj životopis v slovenskom jazyku, obsahujúci súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so Zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a žiadosť o prijatie do pracovného pomeru s uvedením názvu pracovnej pozície v predmete pošty na adresu [email protected] do 23.04.2024.
Vopred ďakujeme záujemcom o prácu, kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú zaradení do užšieho výberu.
Vopred ďakujeme záujemcom o prácu, kontaktovať budeme iba tých uchádzačov, ktorí budú zaradení do užšieho výberu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
administratíva
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované vzdelanie uchádzača: VŠ / Bc / ÚSO, vítané v odbore ekonomika
Odborná prax: odborná prax 2 roky v administratíve
Počítačové zručnosti: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - pokročilý
MS Windows - mierne pokročilý
Jazykové znalosti: anglický jazyk ‐ B1 - mierne pokročilý
Odborné zručnosti: strojopis
Vodičský preukaz: VP sk. B
Osobnostné predpoklady: samostatnosť, flexibilnosť, komunikačné schopnosti, samostatnosť pri riešení úloh, odolnosť voči stresu, schopnosť spolupracovať v tíme, výkonnosť, dôslednosť, zmysel pre spoluprácu, bezúhonnosť
Odborná prax: odborná prax 2 roky v administratíve
Počítačové zručnosti: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - pokročilý
MS Windows - mierne pokročilý
Jazykové znalosti: anglický jazyk ‐ B1 - mierne pokročilý
Odborné zručnosti: strojopis
Vodičský preukaz: VP sk. B
Osobnostné predpoklady: samostatnosť, flexibilnosť, komunikačné schopnosti, samostatnosť pri riešení úloh, odolnosť voči stresu, schopnosť spolupracovať v tíme, výkonnosť, dôslednosť, zmysel pre spoluprácu, bezúhonnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s. vykonáva činnosť prevádzkovateľa prenosovej sústavy SR a dispečerské riadenie elektrizačnej sústavy.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Odbor zamestnaneckých záležitostí a vzdelávania
Tel.: 02/5069 2340, 02/5069 2486
E-mail: poslať životopis
Tel.: 02/5069 2340, 02/5069 2486
E-mail: poslať životopis
ID: 4805549
Dátum zverejnenia: 17.4.2024
2024-04-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Ekonóm, Office manager Spoločnosť: Slovenská elektrizačná prenosová sústava, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 387 EUR/mesiac