Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent pre podporu manažmentu/ Správca sociálnych sietí
Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2023/ Dohodou
1.7.2023/ Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiackonečná výška odmeny bude stanovená na základe konkrétnych schopností, odbornej praxe a predpokladov uchádzača
1 600 EUR/mesiackonečná výška odmeny bude stanovená na základe konkrétnych schopností, odbornej praxe a predpokladov uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti,
• spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov členov manažmentu,
• vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov manažmentu,
• zabezpečovanie a organizácia zahraničných pracovných ciest,
• zabezpečovanie činnosti sekretariátu, vybavovanie telefonických hovorov, plánovanie a organizovanie termínov agentúry,
• výkon podporných úloh technickej a administratívnej povahy súvisiacich s chodom agentúry,
• správa a aktualizácia informácií o aktuálnych podujatiach a rozhodnutiach organizovaných agentúrou na sociálnych sieťach a webovej stránke,
• výpomoc pri organizačnom zabezpečovaní prípravy materiálov a priebehu porád,
• výpomoc pri plánovaní, pripravovaní a realizovaní konferencií, školení a seminárov agentúry,
• zabezpečovanie občerstvenia pre podujatia agentúry ( objednávky u dodávateľov )
• zodpovedanie za poriadok v priestoroch sekretariátu a zasadačky agentúry,
• uvádzanie návštev za príslušnými pracovníkmi a zaznamenávanie do knihy návštev,
• podporné činnosti pri výkone administratívneho chodu kancelárie agentúry,
• podporné administratívne činnosti pre oddelenie akreditačných činností,
• podporné činnosti pre projekty ENQA, SEQA,
• zástup odborného referenta pre správu registratúry v čase jeho neprítomnosti v plnom rozsahu,
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
• spravovanie a dohľad nad dodržiavaním termínov členov manažmentu,
• vedenie zápisov z porád a príprava podkladov pre členov manažmentu,
• zabezpečovanie a organizácia zahraničných pracovných ciest,
• zabezpečovanie činnosti sekretariátu, vybavovanie telefonických hovorov, plánovanie a organizovanie termínov agentúry,
• výkon podporných úloh technickej a administratívnej povahy súvisiacich s chodom agentúry,
• správa a aktualizácia informácií o aktuálnych podujatiach a rozhodnutiach organizovaných agentúrou na sociálnych sieťach a webovej stránke,
• výpomoc pri organizačnom zabezpečovaní prípravy materiálov a priebehu porád,
• výpomoc pri plánovaní, pripravovaní a realizovaní konferencií, školení a seminárov agentúry,
• zabezpečovanie občerstvenia pre podujatia agentúry ( objednávky u dodávateľov )
• zodpovedanie za poriadok v priestoroch sekretariátu a zasadačky agentúry,
• uvádzanie návštev za príslušnými pracovníkmi a zaznamenávanie do knihy návštev,
• podporné činnosti pri výkone administratívneho chodu kancelárie agentúry,
• podporné administratívne činnosti pre oddelenie akreditačných činností,
• podporné činnosti pre projekty ENQA, SEQA,
• zástup odborného referenta pre správu registratúry v čase jeho neprítomnosti v plnom rozsahu,
• plnenie ďalších úloh podľa pokynov nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v rozvíjajúcej sa inštitúcii a v dobrom kolektíve, podpora vzdelávania a odborného rastu. Bližšie informácie pri osobnom pohovore.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov:
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní; pri zahraničnom diplome aj rozhodnutie ministerstva o uznaní zahraničného diplomu za rovnocenný diplomu získanému po absolvovaní vysokoškolského vzdelania na území SR,
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
• súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na účel výberového konania
• čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
• profesijný štruktúrovaný životopis,
• motivačný list,
• kópia vysvedčenia, diplomu alebo iného rovnocenného dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní; pri zahraničnom diplome aj rozhodnutie ministerstva o uznaní zahraničného diplomu za rovnocenný diplomu získanému po absolvovaní vysokoškolského vzdelania na území SR,
• čestné vyhlásenie o bezúhonnosti,
• súhlas dotknutej osoby so spracúvaním osobných údajov na účel výberového konania
• čestné vyhlásenie o spôsobilosti na právne úkony v plnom rozsahu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
WordPress - Základy
Sociálne siete - Pokročilý
WordPress - Základy
Sociálne siete - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• analytické myslenie,
• dôslednosť, presnosť,
• dobré komunikačné schopnosti,
• znalosť anglického jazyka na úrovni C1 až C2,
• znalosť iného cudzieho jazyka výhodou.
• dôslednosť, presnosť,
• dobré komunikačné schopnosti,
• znalosť anglického jazyka na úrovni C1 až C2,
• znalosť iného cudzieho jazyka výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo je verejnoprávna inštitúcia, ktorej úlohou je vykonávať činnosti externého zabezpečovania kvality vysokoškolského vzdelávania v Slovenskej republike. Bola zriadená zákonom č. 269/2018 Z. z. ako právnická osoba so sídlom v Bratislave.
www.saavs.sk
Poslaním agentúry je prispievať k zlepšovaniu kvality vysokoškolského vzdelávania v Slovenskej republike nástrojmi externého zabezpečovania kvality podľa princípov ESG 2015 a v súlade s očakávaniami strán zainteresovaných na vzdelávaní. Agentúra poskytuje vysokým školám odborný a nezávislý pohľad na kvalitu vzdelávania a posilňuje kultúru kvality. Agentúra rozhoduje najmä vo veciach týkajúcich sa udeľovania oprávnení vysokým školám na základe ich žiadostí a tiež plní ďalšie súvisiace úlohy.
Počet zamestnancov
30 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo
Námestie slobody 6943/11,
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, Slovensko
Vaše osobné údaje budú spracúvané v zmysle zásad o ochrane osobných údajov zverejnených na WEB stránke agentúry: https://saavs.sk/sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov/
www.saavs.sk
Poslaním agentúry je prispievať k zlepšovaniu kvality vysokoškolského vzdelávania v Slovenskej republike nástrojmi externého zabezpečovania kvality podľa princípov ESG 2015 a v súlade s očakávaniami strán zainteresovaných na vzdelávaní. Agentúra poskytuje vysokým školám odborný a nezávislý pohľad na kvalitu vzdelávania a posilňuje kultúru kvality. Agentúra rozhoduje najmä vo veciach týkajúcich sa udeľovania oprávnení vysokým školám na základe ich žiadostí a tiež plní ďalšie súvisiace úlohy.
Počet zamestnancov
30 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo
Námestie slobody 6943/11,
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81106, Slovensko
Vaše osobné údaje budú spracúvané v zmysle zásad o ochrane osobných údajov zverejnených na WEB stránke agentúry: https://saavs.sk/sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov/
ID: 4598459
Dátum zverejnenia: 9.6.2023
2023-06-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Event manager, Office manager, Social media specialist Spoločnosť: Slovenská akreditačná agentúra pre vysoké školstvo
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac