Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Objektový vedúci pre lokalitu : Senec, Pezinok
SLOVCLEAN a.s.
Miesto práce
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 250 EUR/mesiacTPP: 1250€/mesiac, SZČO: 1500€/mesiac
Od 1 250 EUR/mesiacTPP: 1250€/mesiac, SZČO: 1500€/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje efektívny výkon prevádzkových činností na zverených objektoch podľa popisu činnosti a objektovej dokumentácie
- zodpovedá za efektívne finančné riadenie prideleného objektu a za personálnu oblasť na zverenom objekte
- príprava podkladov pre spracovanie miezd, včasnosť ich predkladania a ich správnosť
- zodpovedá za vytvorenie plánu čerpania dovoleniek a jeho realizáciu
- udržuje pravidelný kontakt so zákazníkom a overuje spokojnosť
s dodanými službami, prípadne nastavuje kroky na zabezpečenie plnej spokojnosti klienta
- zodpovedá za výkon kontroly kvality práce a za výkon školenia spolupracovníkov
- zodpovedá za zabezpečenie dodávania služieb len zamestnancami s
potrebnou kvalifikáciou a zdravotnou spôsobilosťou
- včas predkladá požiadavky na materiálové a technické vybavenie
- zodpovedá za zverený majetok spoločnosti + vedie evidenciu materiálu a vybavenia na zverených objektoch
- zodpovedá za starostlivosť o zverené vozidlo, údržbu strojov a zariadení
- zodpovedá za rozvoj aktivít na objekte podľa požiadaviek zákazníka
- zodpovedá za kvalitné vypracovanie a včasné odovzdanie požadovaných administratívnych podkladov
- spolupracuje s externým dodávateľom pri zásobovaní objektu materiálom a technikou
- úzko spolupracuje s inými oddeleniami spoločnosti
- zodpovedá za efektívne finančné riadenie prideleného objektu a za personálnu oblasť na zverenom objekte
- príprava podkladov pre spracovanie miezd, včasnosť ich predkladania a ich správnosť
- zodpovedá za vytvorenie plánu čerpania dovoleniek a jeho realizáciu
- udržuje pravidelný kontakt so zákazníkom a overuje spokojnosť
s dodanými službami, prípadne nastavuje kroky na zabezpečenie plnej spokojnosti klienta
- zodpovedá za výkon kontroly kvality práce a za výkon školenia spolupracovníkov
- zodpovedá za zabezpečenie dodávania služieb len zamestnancami s
potrebnou kvalifikáciou a zdravotnou spôsobilosťou
- včas predkladá požiadavky na materiálové a technické vybavenie
- zodpovedá za zverený majetok spoločnosti + vedie evidenciu materiálu a vybavenia na zverených objektoch
- zodpovedá za starostlivosť o zverené vozidlo, údržbu strojov a zariadení
- zodpovedá za rozvoj aktivít na objekte podľa požiadaviek zákazníka
- zodpovedá za kvalitné vypracovanie a včasné odovzdanie požadovaných administratívnych podkladov
- spolupracuje s externým dodávateľom pri zásobovaní objektu materiálom a technikou
- úzko spolupracuje s inými oddeleniami spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v mladom dynamickom kolektíve
- služobné auto
- mobilný telefón
- notebook
- teambuildingy
- školenia hradené spoločnosťou
- služobné auto
- mobilný telefón
- notebook
- teambuildingy
- školenia hradené spoločnosťou
Informácie o výberovom konaní
Svoje CV v slovenskom jazyku prosím zasielajte cez stránku profesia.sk.
Z časových dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Z časových dôvodov budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Základy
Personalistika - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- hľadáme dynamickú a lojálnu osobou s
príjemným vystupovaním
- s výbornými organizačnými a komunikačnými schopnosťami
- s chuťou učiť sa nové veci a pracovať nad rámec svojich povinností
- časovo flexibilnú
- s citom pre detail
- skúsenosti s vedením tímu sú výhodou
príjemným vystupovaním
- s výbornými organizačnými a komunikačnými schopnosťami
- s chuťou učiť sa nové veci a pracovať nad rámec svojich povinností
- časovo flexibilnú
- s citom pre detail
- skúsenosti s vedením tímu sú výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už šestnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 4510858
Dátum zverejnenia: 31.1.2023
2023-01-31
lokalita: Bratislavský kraj (Práca vyžaduje cestovanie) Pozícia: Brand manager, Facility manager, Office manager, Prevádzkar, Vedúci oddelenia Spoločnosť: SLOVCLEAN a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac