Personalista/tka a mzdový účtovník/čka pre našu spoločnosť a pre spoločnosť nášho partnera.

SLOVCLEAN a.s.

Miesto práce
Račianska 96, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
01.12.2017
Mzdové podmienky (brutto)
upresníme na osobnom stretnutí

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy v zmysle platných zákonov a interných predpisov
- Spracovanie podkladov pre výpočet miezd
- Spracovanie miezd
- Ročné zúčtovanie daní
- Komunikácia so zdravotnými poisťovňami (prihlasovanie, odhlasovanie zamestnancov, zasielanie výkazov, hlásenie zmien, ...)
- Komunikácia so Sociálnou poisťovňou ( prihlasovanie, odhlasovanie, hlásenie zmien, zasielanie výkazov , ...)
- Bezchybné vedenie údajov k osobnej evidencii zamestnanca
- Správa personálnych zložiek zamestnancov
- Evidencia dochádzok zamestnanca
- Spracovanie podkladov a dokumentácie k nástupu a výstupu zamestnanca
- Archivácia dokladov podľa platného zákona o archivácii

Zamestnanecké výhody, benefity

- Motivačné finančné ohodnotenie
- Stabilné postavenie v etablovanej spoločnosti
- Možnosť ďalšieho odborného rozvoja ( školenia a podobne )
- Široký výber firemných benefitov
- Flexibilná pracovná doba
- Príjemná pracovná atmosféra

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás naša ponuka zaujala a spĺňate všetky požadované podmienky, neváhajte zaslať svoje CV v slovenskom jazyku. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Vopred Vám ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Expert
Personalistika - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti personalistiky a mzdového účtovníctva 8 - 10 rokov
- znalosť pracovno-právnych mzdových predpisov
- výborná znalosť Zákonníka práca
- schopnosť dodržiavať určené termíny
- ovládanie ERP systému SPIN výhodou nie podmienkou
- samostatnosť
- precíznosť a presnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu upratovacích služieb od roku 2005. Už osemnásť rokov poskytujeme našim klientom z najrôznejších oblastí profesionálne cleaningové služby. Našimi zákazníkmi sú veľké výrobné podniky, nevýrobné spoločnosti, obchodné centrá, administratívne komplexy, hotely či nemocnice.
Komplexné upratovanie vrátane špeciálnych prác, housekeepingu a doplnkové služby – to je naše portfólio, ktoré poskytujeme prostredníctvom ôsmich regionálnych zastúpení v rámci celého Slovenska. V súčasnosti pracujeme pre viac ako 200 zákazníkov, staráme sa o 2 500 objektov a čistíme a upratujeme plochy s rozlohou asi 22 500 000 m2.
ID: 3187845  Dátum zverejnenia: 18.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: upresníme na osobnom stretnutí