Pracovník technickej podpory - helpdesk ( ž/m)
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 050 EUR/mesiacZverejňujeme min. hodnotu mzdy k danej pozícii. Finálna úroveň základnej mzdy na pozícii vychádza zo skúseností, znalostí a praxe kandidáta. K základnej mzde prislúchajú rôzne odmeny či príplatky, ktoré upresníme na pohovore.
1 050 EUR/mesiacZverejňujeme min. hodnotu mzdy k danej pozícii. Finálna úroveň základnej mzdy na pozícii vychádza zo skúseností, znalostí a praxe kandidáta. K základnej mzde prislúchajú rôzne odmeny či príplatky, ktoré upresníme na pohovore.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo ťa na tejto pozícii čaká?
Do tímu technickej podpory radi privítame kolegu, ktorý chce a vie poradiť naším zákazníkom. Máš zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte ?
Potom neváhaj a skroluj ďalej.
Čo budeš robiť?
• Poskytovať technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
• Aktívne reagovať na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
• Pracovať v internom informačnom systéme (zakladáš, upravuješ a ukončuješ užívateľské služby zákazníkov).
• Zadávať a koordinovať prácu externých technikov v teréne.
• Vykonávanú prácu koordinuješ s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).
Do tímu technickej podpory radi privítame kolegu, ktorý chce a vie poradiť naším zákazníkom. Máš zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte ?
Potom neváhaj a skroluj ďalej.
Čo budeš robiť?
• Poskytovať technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
• Aktívne reagovať na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
• Pracovať v internom informačnom systéme (zakladáš, upravuješ a ukončuješ užívateľské služby zákazníkov).
• Zadávať a koordinovať prácu externých technikov v teréne.
• Vykonávanú prácu koordinuješ s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Práca v slovenskej IT/ Telco profesionálnej spoločnosti s najnovšími technológiami.
• Priestor na ďalšie vzdelávanie a odborný rast .
• Dni voľna naviac.
• Možnosť čiastočne pracovať z domu.
• Príspevok na dôchodkové sporenie.
• Zľavy na produkty spoločnosti.
• Edenred benefity Café – cafeteria.
• MultiSport karta a iné ďalšie.
• Práca v slovenskej IT/ Telco profesionálnej spoločnosti s najnovšími technológiami.
• Priestor na ďalšie vzdelávanie a odborný rast .
• Dni voľna naviac.
• Možnosť čiastočne pracovať z domu.
• Príspevok na dôchodkové sporenie.
• Zľavy na produkty spoločnosti.
• Edenred benefity Café – cafeteria.
• MultiSport karta a iné ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
Kandidáti, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, tešíme sa na vás. Budeme vás kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
IT / Telekomunikácie / Technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba požadujeme?
Kvalifikačné požiadavky:
• Základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb,
• základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP ,
• znalosť práce s OS Windows a programami MS Office,
• znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou),
• skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.
Osobnostné predpoklady:
• Zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
• komunikačné zručnosti,
• schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
• odolnosť voči stresu a záťaži.
Kvalifikačné požiadavky:
• Základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb,
• základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP ,
• znalosť práce s OS Windows a programami MS Office,
• znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou),
• skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.
Osobnostné predpoklady:
• Zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
• komunikačné zručnosti,
• schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
• odolnosť voči stresu a záťaži.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4814600
Dátum zverejnenia: 23.4.2024
2024-04-23
lokalita: Trenčín Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 050 EUR/mesiac