Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor Monitorovacieho centra siete (ž/m) TN
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 300 EUR/mesiacZákladná mesačná mzda 900 EUR + výkonnostná odmena a ďalšie príplatky podľa platnej legislatívy až do výšky 400 EUR.
900 - 1 300 EUR/mesiacZákladná mesačná mzda 900 EUR + výkonnostná odmena a ďalšie príplatky podľa platnej legislatívy až do výšky 400 EUR.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo ťa na tejto pozícii čaká?
Tvojou hlavnou úlohou bude monitorovať dátovú, hlasovú a prenosovú sieť spoločnosti prostredníctvom monitorovacích IS, výpadky liniek, produkčných serverov, monitorovaných služieb a napájania na uzloch.
Čo budeš robiť?
• Budeš sledovať alarmy v monitorovacích systémoch a taktiež výpadky dátových, hlasových, prenosových a signalizačných liniek.
• Vzniknuté poruchy budeš riešiť cez tiketový systém, telefonicky a e-mailom.
• Súčasťou tvojej práce bude aj komunikácia s kľúčovým zákazníkom a interkonekt partnerom – informuje o priebehu riešenia. Okrem toho budeš v úzkom kontakte s pracovníkmi zodpovednými za odstránenie poruchy.
• Centrálne preberieš nahlásené závady, poruchy a oznámenia o výpadkoch.
• Budeš evidovať servisné návštevy v dátových centrách a kostrových uzloch.
• Pomocou aplikácií ústrední budeš riešiť hlasové poruchy.
• Zabezpečíš agendu oznámenia plánovaných prác spolu so zverejnením oznamu na webstránku spoločnosti.
Tvojou hlavnou úlohou bude monitorovať dátovú, hlasovú a prenosovú sieť spoločnosti prostredníctvom monitorovacích IS, výpadky liniek, produkčných serverov, monitorovaných služieb a napájania na uzloch.
Čo budeš robiť?
• Budeš sledovať alarmy v monitorovacích systémoch a taktiež výpadky dátových, hlasových, prenosových a signalizačných liniek.
• Vzniknuté poruchy budeš riešiť cez tiketový systém, telefonicky a e-mailom.
• Súčasťou tvojej práce bude aj komunikácia s kľúčovým zákazníkom a interkonekt partnerom – informuje o priebehu riešenia. Okrem toho budeš v úzkom kontakte s pracovníkmi zodpovednými za odstránenie poruchy.
• Centrálne preberieš nahlásené závady, poruchy a oznámenia o výpadkoch.
• Budeš evidovať servisné návštevy v dátových centrách a kostrových uzloch.
• Pomocou aplikácií ústrední budeš riešiť hlasové poruchy.
• Zabezpečíš agendu oznámenia plánovaných prác spolu so zverejnením oznamu na webstránku spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Práca v slovenskej IT/ Telco profesionálnej spoločnosti s najnovšími technológiami.
• Priestor na ďalšie vzdelávanie a odborný rast.
• Dni voľna naviac.
• Príspevok na dôchodkové sporenie.
• Zľavy na produkty spoločnosti.
• Edenred benefity – cafeteria (možnosť čerpania peňažného príspevku na voľný čas zamestnanca).
• MultiSport karta a iné ďalšie.
• Práca v slovenskej IT/ Telco profesionálnej spoločnosti s najnovšími technológiami.
• Priestor na ďalšie vzdelávanie a odborný rast.
• Dni voľna naviac.
• Príspevok na dôchodkové sporenie.
• Zľavy na produkty spoločnosti.
• Edenred benefity – cafeteria (možnosť čerpania peňažného príspevku na voľný čas zamestnanca).
• MultiSport karta a iné ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
Kandidáti, ktorí vyhovujú požadovaným kritériám, tešíme sa na vás. Budeme vás kontaktovať.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
IT / Telekomunikácie / Technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Intranet - Expert
UNIX/Linux - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
UNIX/Linux - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba požadujeme?
Kvalifikačné požiadavky:
• Schopnosť a ochota pracovať v 12-hodinových zmenách, 7 dní v týždni (striedanie dennej zmeny, nočnej zmeny a voľna).
• Odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky.
• Prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www.
• Prax v uvedenej oblasti je výhodou.
• Zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom.
Ak sa rád učíš, si ochotný sa aj naďalej vzdelávať, si samostatný a zodpovedný, môžeš byť pre Slovanet tým pravým.
Kvalifikačné požiadavky:
• Schopnosť a ochota pracovať v 12-hodinových zmenách, 7 dní v týždni (striedanie dennej zmeny, nočnej zmeny a voľna).
• Odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky.
• Prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www.
• Prax v uvedenej oblasti je výhodou.
• Zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom.
Ak sa rád učíš, si ochotný sa aj naďalej vzdelávať, si samostatný a zodpovedný, môžeš byť pre Slovanet tým pravým.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 4583242
Dátum zverejnenia: 21.5.2023
2023-05-21
lokalita: Trenčín Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac