Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník technickej podpory
Slovanet, a.s.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
nástupný plat 730 Eur + mesačné odmeny 150-250 Eur + polročné bonusy
nástupný plat 730 Eur + mesačné odmeny 150-250 Eur + polročné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám - skvelý odrazový mostík na začatie kariéry v IT,
- práca v mladom kolektíve,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.
Informácie o výberovom konaní
Svoju žiadosť spolu so životopisom posielajte prosím na e-mailovú adresu [email protected].
Kandidáti s v životopise uvedenými predpokladmi na zastávanie tejto pracovnej pozície budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ nedokážeme odpovedať všetkým uchádzačom.
Kandidáti s v životopise uvedenými predpokladmi na zastávanie tejto pracovnej pozície budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za záujem, bohužiaľ nedokážeme odpovedať všetkým uchádzačom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné požiadavky:
Osobnostné predpoklady:
- SŠ s maturitou príp. VŠ
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb
- základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou)
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.
Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovanet je slovenská firma, v ktorej môžeš stále stretnúť jej zakladateľov a súčasných majiteľov. Vďaka tomu ponúka nenapodobiteľnú atmosféru, s ľudským prístupom a priateľskými vzťahmi.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Sme jedným z najväčších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Na trhu pôsobíme viac ako 20 rokov. Hoci firma vznikla ako hŕstka nadšencov, dnes má takmer 300 zamestnancov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3490246
Dátum zverejnenia: 9.5.2019
2019-05-09
lokalita: Trenčín Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Slovanet, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: nástupný plat 730 Eur + mesačné odmeny 150-250 Eur + polročné bonusy