Pracovník technickej podpory

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
nástupný plat 700 Eur + mesačné odmeny 150-300 Eur + polročné bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom telefonickou a mailovou formou.
2. Aktívne reaguje na zákaznícke požiadavky technického charakteru (nefunkčnosť a výpadky internetu, televízie a ostatných služieb).
3. Pracuje v internom informačnom systéme (zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby zákazníkov).
4. Zadáva a koordinuje prácu externých technikov v teréne.
5. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, technický úsek).

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám - skvelý odrazový mostík na začatie kariéry v IT,
- práca v mladom kolektíve,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
- SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb
- základný prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou (nie podmienkou)
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet, a.s. je alternatívny telekomunikačný operátor na Slovensku, ktorý poskytuje domácnostiam internetové pripojenie, digitálnu televíziu a telefónne služby. Firemnej klientele prevádzkuje okrem základnej konektivity aj ďalšie integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete, bezpečnostné a cloudové riešenia, VDI a ďalšie pokročilé služby.

Slovanet sa stále viac zameriava aj na inovatívne riešenia, ako je napr. oblasť internetu vecí (IoT), v ktorej úspešne prevádzkuje už viaceré „smart“ projekty, a spoločnostiam pomáha zvyšovať tržby použitím business a in-store analytiky.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovanet, a.s.
Záhradnícka 151
821 08 Bratislava
http://www.slovanet.sk
ID: 3386518   Dátum zverejnenia: 11.5.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   nástupný plat 700 Eur + mesačné odmeny 150-300 Eur + polročné bonusy