Pracovník technickej podpory

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Štefánikova 19, okres Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom spoločnosti.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, prevádzkový úsek).
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- práca v mladom kolektíve,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.

Informácie o výberovom konaní

Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám, budú pozvaní na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
- expert
Microsoft Windows - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
- SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky
- prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou aktívnej telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet, a.s. je jedným z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Domácnostiam poskytuje internetové pripojenie, telefónne služby a v desiatkach miest aj digitálnu televíziu. Firemným zákazníkom a organizáciám poskytuje s internetom aj integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete, bezpečnostné a cloudové riešenia a ďalšie služby. Slovanet sa obzvlášť zameriava na inovatívne riešenia, v roku 2015 napríklad spustil prvú LTE sieť pevného internetu na Slovensku a v roku 2016 – opäť ako prvý operátor – spustil sieť internetu vecí (IoT).

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovanet, a.s.
Záhradnícka 151
821 08 Bratislava
http://www.slovanet.sk
ID: 3262959   Dátum zverejnenia: 7.12.2017   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   dohodou