Pracovník technickej podpory

Slovanet, a.s.

Miesto práce
Štefánikova 19, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Poskytuje technickú podporu zákazníkom spoločnosti.
2. Aktívne reaguje na požiadavky a priania zákazníkov v technickej oblasti kompletného portfólia poskytovaných služieb, odpovedá na e-mailové, písomné a telefonické otázky klientov.
3. Vedie evidenciu telefonických hovorov, technických problémov a otázok zákazníkov.
4. V rámci svojej kompetencie a schopností rieši problémy a požiadavky zákazníkov, ostatné veci deleguje na určených pracovníkov spoločnosti.
5. Zakladá, upravuje a ukončuje užívateľské služby.
6. Vykonávanú prácu koordinuje s kolegami ostatných oddelení (fakturačné oddelenie, oddelenie služieb zákazníkom, prevádzkový úsek).
8. Realizuje migráciu zákazníkov na iné služby po technickej stránke.
9. Zadáva a koordinuje prácu technikov v teréne.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú internetovú a telco spoločnosť s 20-ročným pôsobením na trhu,
- práca v mladom kolektíve,
- možnosť odborného rastu a prístupu k najnovším technológiám,
- zamestnanecké benefity - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie (3.pilier), príspevky na dovolenku, kultúrne a športové aktivity, dni voľna navyše (sickday, fitday, životné a pracovné jubileá), životné a úrazové poistenie, zľavnené produkty (internet, káblovka), spoločné teambuildingové akcie, atď.

Informácie o výberovom konaní

Kandidáti, ktorí budú vyhovovať požiadavkám, budú pozvaní na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2017 (ostáva ešte 15 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Internet (e-mail, www) - expert
Microsoft Windows - pokročilý

Počítačové znalosti - administrátor

Administrácia LAN/WAN - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
- SŠ s maturitou príp. VŠ 1.stupňa
- základné odborné znalosti z oblasti IT a telekomunikačných služieb a techniky
- prehľad v internetovej oblasti - typy pripojenia na internet, e-mail, www, koax TV, IPTV, VoIP
- znalosť práce s OS Windows a programami MS Office
- znalosť AJ so schopnosťou aktívnej telefonickej a mailovej komunikácie so zákazníkom je výhodou
- skúsenosti z oblasti poskytovania technickej podpory resp. služieb zákazníkom sú výhodou.

Osobnostné predpoklady:
- zrozumiteľný a slušný prejav v telefonickom kontakte so zákazníkom,
- komunikačné zručnosti,
- odolnosť voči stresu a záťaži,
- flexibilita, operatívnosť – schopnosť pružne reagovať na požiadavky klientov,
- zodpovednosť,
- schopnosť spolupracovať, resp. pracovať v tíme,
- ochota učiť sa nové veci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovanet, a.s. je jedným z najvýznamnejších telekomunikačných operátorov na Slovensku. Domácnostiam poskytuje internetové pripojenie, telefónne služby a v desiatkach miest aj digitálnu televíziu. Firemným zákazníkom a organizáciám od najmenších až po korporácie poskytuje s internetom aj integrované komunikačné a hlasové služby, virtuálne privátne siete, bezpečnostné a cloudové riešenia a ďalšie služby. Slovanet sa obzvlášť zameriava na inovatívne riešenia, v roku 2015 napríklad spustil prvú LTE sieť pevného internetu na Slovensku a v roku 2016 – opäť ako prvý operátor – spustil sieť internetu vecí (IoT).

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovanet, a.s.
Záhradnícka 151
821 08 Bratislava
http://www.slovanet.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Barbora Hertlová
E-mail: poslať životopis
ID: 3262959   Dátum zverejnenia: 7.12.2017