Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT administrátor
SLOVAKIA TRAVEL
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacod 1 300€, v závislosti na komplexnosti a skúsenostiach kandidáta
1 300 EUR/mesiacod 1 300€, v závislosti na komplexnosti a skúsenostiach kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
SLOVAKIA TRAVEL - organizácia, ktorej misiou je podpora rozvoja cestovného ruchu v Slovenskej republike a propagácia a prezentácia Slovenskej republiky v zahraničí a na Slovensku ako cieľovej krajiny cestovného ruchu, HĽADÁ SKÚSENÉHO IT ADMINISTRÁTORA ktorý bude zabezpečovať podporu užívateľom.
Hlavné zodpovednosti:
Poskytovanie podpory a servisu koncovým užívateľom na základe nahlásených problémov, otázok a požiadaviek, podpora pri nastavovaní HW a SW. Zabezpečovanie komunikácie s dodávateľskými spoločnosťami.
Zabezpečenie podpory v oblastiach:
• 1st level podpora užívateľov
• IT školenie nových zamestnancov
• nastavenie a podpora MS Exchange server
• podpora a konfigurácia O365 vr. desktopových aplikácií balíka Office
Onedrive, SharePoint, Teams a ďalších aplikácií
• správa Hardware a Software a príprava koncových ICT zariadenia
• podpora mobilných zariadení
• prvotná diagnostika a zaistenie opráv a porúch ICT zariadení u servisného partnera
• poradenstvo, konzultácie a školenia pre používateľov
• príprava a distribúcia dokumentov informačného typu a manuálov pre používateľov
Workplace
• dodržiavanie Lifecycle ICT zariadení, evidencia, distribúcia, výber nových modelov
• správa tlačových serverov, Aplikačných serverov a konkrétnych aplikácií u užívateľov, Dochádzkových systémov, Mzdového systému, Kamerových systémov
• dohľad nad dodržiavaním pravidiel práce s ICT
• komunikácia bezpečnostných rizík a tém smerom k užívateľom (rozširovanie znalostí užívateľov v otázkach IT bezpečnosti)
• odhaľovanie a riešenie incidentov spojených so zabezpečením riešenia pre HW a SW
• obsluha centrálnej poštovej schránky Service desku
• postúpenie dopytov a nevyriešených problémov na vyššiu úroveň podpory
Hlavné zodpovednosti:
Poskytovanie podpory a servisu koncovým užívateľom na základe nahlásených problémov, otázok a požiadaviek, podpora pri nastavovaní HW a SW. Zabezpečovanie komunikácie s dodávateľskými spoločnosťami.
Zabezpečenie podpory v oblastiach:
• 1st level podpora užívateľov
• IT školenie nových zamestnancov
• nastavenie a podpora MS Exchange server
• podpora a konfigurácia O365 vr. desktopových aplikácií balíka Office
Onedrive, SharePoint, Teams a ďalších aplikácií
• správa Hardware a Software a príprava koncových ICT zariadenia
• podpora mobilných zariadení
• prvotná diagnostika a zaistenie opráv a porúch ICT zariadení u servisného partnera
• poradenstvo, konzultácie a školenia pre používateľov
• príprava a distribúcia dokumentov informačného typu a manuálov pre používateľov
Workplace
• dodržiavanie Lifecycle ICT zariadení, evidencia, distribúcia, výber nových modelov
• správa tlačových serverov, Aplikačných serverov a konkrétnych aplikácií u užívateľov, Dochádzkových systémov, Mzdového systému, Kamerových systémov
• dohľad nad dodržiavaním pravidiel práce s ICT
• komunikácia bezpečnostných rizík a tém smerom k užívateľom (rozširovanie znalostí užívateľov v otázkach IT bezpečnosti)
• odhaľovanie a riešenie incidentov spojených so zabezpečením riešenia pre HW a SW
• obsluha centrálnej poštovej schránky Service desku
• postúpenie dopytov a nevyriešených problémov na vyššiu úroveň podpory
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zázemie rozpočtovej organizácie
- možnosti osobného rozvoja a profesijného rastu
- malý kolektív, individuálny prístup
- rôznorodá činnosť
- týždenný pracovný čas 37,5 h
- 1 týždeň dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
- možnosti osobného rozvoja a profesijného rastu
- malý kolektív, individuálny prístup
- rôznorodá činnosť
- týždenný pracovný čas 37,5 h
- 1 týždeň dovolenky navyše
- flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT alebo technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
aspoň 3 roky na podobnej pozícii
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• všeobecný prehľad v oblastí počítačov, tlačiarní, sieťových zariadení a ďalších IT zariadení,
• aktívny prístup,
• samostatnosť,
• zodpovednosť a spoľahlivosť,
• dôslednosť ,
• ochota učiť sa nové veci
• aktívny prístup,
• samostatnosť,
• zodpovednosť a spoľahlivosť,
• dôslednosť ,
• ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLOVAKIA TRAVEL - je rozpočtovou organizáciou, ktorej misiou je podpora rozvoja cestovného ruchu v Slovenskej republike a propagácia a prezentácia Slovenskej republiky v zahraničí a na Slovensku ako cieľovej krajiny cestovného ruchu.
ID: 4056261
Dátum zverejnenia: 28.3.2023
2023-03-28
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca počítačovej siete Spoločnosť: SLOVAKIA TRAVEL
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac