Franchise partner - naštartujte svoje podnikanie

živnosť

Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)

asap

Hľadáme potencionálnych nových franchise partnerov pre Slovak Telekom a.s. (ST).
Naštartujte svoje podnikanie a v spolupráci s ST otvorte predajňu Telekom.
Minimálna vstupná investícia - 50 000€.

Rola budúceho obchodného partnera v ST:
- Zodpovedať za plnenie kvalitatívnych a kvantitatívnych cieľov jemu zverených predajní v danom regióne v súlade so stratégiou ST, a to z dlhodobého a krátkodobého hľadiska.
- Definovať priestor na rast výkonnosti predajní.
- Zodpovedať za výber, rozvoj a motivovanie manažérov predajní.
- Zlepšovať úroveň odborných znalostí a zručností svojich zamestnancov na základe dohody s Retail managementom ST.
- Poskytovať metodickú podporu manažérom predajní s cieľom naplniť ich rozvojové ciele.
- Pracovať na rozvoji manažérov predajní a obchodných reprezentantov.
- Spolupodieľať sa na tvorbe stratégie a koncepcie predaja v danej lokalite.
- Priebežne monitorovať vývoj predaja a zákazníckej spokojnosti s cieľom predchádzať alebo včas odhaliť nežiaduce problémy personálneho, systémového alebo procesného charakteru. Na základe zistení navrhovať opatrenia vedúce k odstráneniu nežiaduceho stavu, resp. trendov v predaji a zákazníckej skúsenosti.
- Koordinovať aktivity súvisiace s opatreniami prijatými vedením retailu ST, ktorých cieľom je efektívne dosahovanie cieľov.
- Implementovať zmeny procesov v predajniach v súlade so stratégiou ST.
- Koordinovať aktivity v rámci ST s cieľom vyriešenia procesných alebo systémových problémov v predajniach ( reklamácie,....).
- Zhromažďovať informácie z predajní o trendoch v telekomunikačnom biznise a o konkurencii v lokalite, preveriť a potvrdiť ich relevantnosť, následne ich reportovať s cieľom dať ucelené podnety pre relevantné zložky ST. Dohliadať na aktualizovanie znalostí predajcov o konkurencii.
- Na pravidelnej báze spoluorganizovať individuálne a skupinové stretnutia s cieľom zdieľať informácie (stratégia ST, zmeny v odmeňovaní a cieľoch, nové kampane), overovať si ich pochopenie a poskytovať spätnú väzbu (individuálnu a skupinovú).
- Priebežne overovať preukázateľné oboznamovanie sa s internými pracovnými postupmi ST tykajúcimi sa predajných procesov, ochrany majetku spoločnosti (odvod tržieb, hmotná zodpovednosť zamestnancov predajne), následne kontrolovať ich dodržiavanie. V prípade potreby navrhnúť zmenu procesov.
- Dodržiavať firemné princípy, byť inšpiráciou a príkladom pre predajcov.
- Zodpovedať za dodržiavanie adaptačného zaškolenia nováčikov a aktívne navrhovať opatrenia na zvýšenie efektívnosti adaptačného procesu.
Kontrolovať dodržiavanie včasnej komunikácie stanovených cieľov jednotlivým predajcom, následne priebežne vyhodnocovať plnenie cieľov na úrovni predajní a reportovať zistenia, v prípade podvýkonu metodicky podporovať pri stanovení aktivít a krokov k naplneniu cieľov.

Etický kódex partnera:
- Vnímanie zákazníka na 1. mieste
- Inšpirácia svojich zamestnancov
- Starostlivosť o svojich zamestnancov
- Aktívna a včasná komunikácia smerom do ST
- vysoká úroveň reprezentácie značky ST
- Negatívny postoj k úplatkom a lobbingu
- Citlivé zaobchádzanie s informáciami a osobnými údajmi (GDPR)
- Dodržiavanie štandardov správania sa, vrátane sociálnych sietí
- Predchádzanie konfliktom záujmov
- Prichádzanie s inovatívnymi myšlienkami a nápadmi

Kontakt

Dominika Janáčová

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 4385118  Dátum zverejnenia: 5.8.2022