Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bajkalská 28, Ružinov
900 EUR/mesiac
od 900 € + 15% ročný bonus, finálna výška mzdy závisí od seniority uchádzača
Do nášho tímu Helpdesku ICT business riešení hľadáme nového kolegu.
Máte skúsenosť s prácou so zákazníkmi a chuť komunikovať s nimi? Ste analytický typ človeka a všímate si detaily? Je spokojnosť zákazníkov pre Vás dôležitá? Pridajte sa do nášho tímu, ktorý sa zaoberá riešením technických problémov našich firemných zákazníkov.
Čomu sa budete venovať?
- Budete vykonávať lokalizáciu, neutralizáciu, odstraňovanie porúch a dohľad nad identifikovanými sieťovými a zákazníckymi poruchami v manažmente porúch.
- Budete spolupracovať na riešení problémov s ďalšími oddeleniami a tretími stranami.
- Taktiež budete prijímať hlásenia o poruchách od business zákazníkov a informovať ich o priebehu odstraňovania porúch.
- Budete vykonávať prvotnú diagnostiku miesta poruchy.
- Budete analyzovať a koordinovať žiadosti na nevyhnutné prerušenia prevádzky a riadiť realizáciu nevyhnutných prerušení prevádzky v sieťach.
- A taktiež predkladať správy v požadovanej forme.
Koho hľadáme?
- Kolegu, ktorý rád rieši problémy a rád komunikuje ako so zákazníkmi, tak s kolegami s cieľom vyriešiť situáciu.
- Kolegu, ktorý je ochotný pracovať v dvojzmenovej prevádzke, pričom zmeny sú rozvrhnuté od 7:00 do 19:00.
- Na tejto pozícii využijete znalosť anglického jazyka, preto je fajn, ak ju máte na komunikatívnej úrovni.
- Dôležité je tiež analytické myslenie, orientácia na detail a zodpovedný prístup.
Čo vám ponúkame
- Mobil podľa vášho výberu
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- Možnosť práce z domu
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Zľavy na produkty a služby našich partnerov
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Kompenzácia pri práceneschopnosti.
ID: 4171109
Dátum zverejnenia: 28.9.2021
2021-09-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac