Koordinátor Back Office podpory

plný úvazek

Košice

860 EUR/měsíc

Pracujte v tíme, ktorý každý deň inšpiruje a pomáha. Buďte pravou rukou pre zákazníkov a aj svojich kolegov.
Práca na našom Back office už dávno nie je o administratíve, prioritou sú u nás odbornosť a kvalita. Sme tím odborníkov komplexne vyškolených, aby sme poskytovali najvýhodnejšie zákaznícke riešenia.

Čo bude Vašou prácou:

* budete prijímať a riešiť požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, elektronickej pošty a internetu
* taktiež budete zadávať a spracovávať dáta v zákazníckych systémoch
* patrí k tomu aj poskytovanie informácií o produktoch a službách, ich dostupnosti a cenách
* testing nových funkcionalít
* a tiež návrh komplexných riešení za účelom skvalitnenia služieb a procesov

Všetko Vám najprv dôkladne vysvetlíme a zaškolí Vás náš profi tím trénerov a koučov. Tí majú pre Vás pripravený tréningový plán, s ktorým budete v obraze a dobre pripravení na prácu so zákazníkmi.
* Spokojnosť zákazníka súvisí aj s našou dostupnosťou, preto pracujeme v zmenovej prevádzke od 7,00 – 18,00 hod.
* Toto pracovné miesto obsadzujeme formou personálneho leasingu.

Čo vám ponúkame:

* Stabilnú prácu v tíme s priateľskou atmosférou a motivujúcim ohodnotením, výšku svojej mzdy si viete sami ovplyvniť
* Mobil podľa vášho výberu a neobmedzený paušál na pracovné účely
* Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, internet, Deezer a ďalšie)
* Stravné v hodnote 4,50 €/deň
* Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
* Možnosť osobného a kariérneho rozvoja- prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
* Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
* Zľavy na služby a produkty našich partnerov.

K tejto práci budete potrebovať:

* asertivitu a komunikatívnosť na profesionálnej úrovni
* čítanie s porozumením
* logické vyhodnotenie
* sebamotivácia
* vysoký zmysel pre detail, presnosť a spoľahlivosť
* znalosť MS OFFICE / excel , outlook, výhoda znalosť CRM systémov/
* analytické myslenie a rozhodovacia schopnosť pri hľadaní riešení
* vítaná je skúsenosť spolupráce s robotickými procesmi

Zaujala vás nabídka?

Klikněte na tlačítko Odpovědět a vyplňte prosím formulář.
Budeme rádi, když připojíte i pár řádků o tom, co vás na pozici zaujalo.

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 4103696  Dátum zverejnenia: 15.6.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 860 EUR/měsíc