Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
2 200 EUR/mesiac
Mzda sa odvíja od znalostí a skúseností kandidáta; ročný bonus 15%
Koho hľadáme
Máte skúsenosti so systémami pre podporu zákazníkov a systémami na zaistenie kvality a dostupnosti telekomunikačných služieb (Service assurance)? Ovládate základy programovania (Java, Java Script, SQL, Linux prostredie), máte analytické myslenie a dobré komunikačné schopnosti?
Čomu sa budete venovať
- Správe, administrácii a rozvoju systémov v oblasti Service assurance (Nokia Motive Service Management Platform, Nokia Motive Home Device Management, …) a ich integrácii v rámci IT prostredia spoločnosti.
- Internej podpore koncových užívateľov, analýze požiadaviek na ďalší rozvoj systému, spracovaniu návrhu a implementácii diagnostických a opravných procedúr a funkcií pre zákaznícke služby a ich koncové zariadenia (CPE).
- Projektom so zameraním na proaktívne a prediktívne odstraňovanie porúch zákazníckych služieb (Internet konektivita xDSL, optika, FWA, IPTV, ….) na základe dátovej analýzy prevádzkových štatistík a parametrov.
Čo očakávame
Schopnosť adaptácie na procesy a prostredie medzinárodnej telco spoločnosti. Ochotu učiť sa nové technológie a systémy.
Požadujeme:
- Odbornú prax v IT minimálne 3 roky
- Základnú znalosť telco prostredia, produktov a procesov na riešenie a diagnostiku porúch zákazníckych služieb a koncových zariadení
- Skúsenosť s riešením Nokia Motive vítaná
- Znalosť Linux prostredia
- Základy Java, JavaScript, jQuery, SQL, XML, SoapUI
- Analytické myslenie
- Dobré komunikačné schopnosti a schopnosť riešiť problémy a zložité situácie
- Ochotu naučiť sa používať vývojové nástroje pre správu revízií, zostavenia a ladenia kódu
- Znalosť bežných nástrojov na dokumentáciu a tímovú spoluprácu (MS Office, Jira, Confluence)
Čo ponúkame?
- Mobil podľa vášho výberu – iPhone, Samsung, značka je len na vás
- Neobmedzený paušál na pracovné účely
- Ročnú odmenu do výšky 15% v závislosti od plnenia cieľov
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny (Magio TV, mobilný internet,...)
- Flexibilnú pracovnú dobu a možnosť práce z domu
- 4 dni voľna navyše (sick day)
- Stravné v hodnote 4,50 €/deň bez doplatku zamestnanca aj počas dovolenky a PN
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny, napr. o zaujímavé dovolenky
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja. Prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania, vlastné vzdelávacie centrum
- Pravidelné firemné podujatia (teambuildingy, Dni zdravia, Deň detí, Vianočná párty)
- Širokú ponuku benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti (ProCare), športu (MultiSport) a kultúry
- Zľavy na produkty a služby našich partnerov
- Príspevok na doplnkové dôchodkové poistenie
- Kompenzácia pri práceneschopnosti
ID: 4097468
Dátum zverejnenia: 7.6.2021
2021-06-07
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac