Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Nitra
1 100 EUR/mesiac
základna mzda- 650€ + variabilná časť mzdy v priemere 300-450 EUR mesačne
dohodou
KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Sme nadšenci nových technológií, hľadáme najlepšie riešenia pre našich zákazníkov, odporúčame čo máme sami vyskúšané. Umožňujeme podnikateľom byť v kontakte s ich obchodnými partnermi, zákazníkmi, prezentovať svoj biznis, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA VÁS ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v call centre v Nitre je starostlivosť o biznis zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o biznis zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíme.
Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!
Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou call centra od 07:30 do 18:00.
Preto pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu.
Mám záujem
Sme nadšenci nových technológií, hľadáme najlepšie riešenia pre našich zákazníkov, odporúčame čo máme sami vyskúšané. Umožňujeme podnikateľom byť v kontakte s ich obchodnými partnermi, zákazníkmi, prezentovať svoj biznis, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA VÁS ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v call centre v Nitre je starostlivosť o biznis zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o biznis zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíme.
Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!
Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou call centra od 07:30 do 18:00.
Preto pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu.
ID: 3986224
Dátum zverejnenia: 26.11.2020
2020-11-26
lokalita: Nitra Pozícia: Odborný predajca, Telefonický operátor Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac