Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
1.9.2020
Na oddelení segmentového manažmentu zodpovedáme za prinášanie ideálne nastavených služieb, produktov a inovácií tak, aby sme zvyšovali ich zákaznícku skúsenosť a naplnili plány predaja a výsnosov.
Aby sme uspeli, musíme zákazníkov osloviť so správnou službou, v správnej chvíli a na správnom mieste. A na to sa potrebujeme vedieť dobre rozhodnúť na základe dobrých údajov.
Čomu sa budete venovať :
- Budete navrhovať a pripravovať analýzy zákazníckych dát a pomôžete nám aj s prípravou a vyhodnotením kampaní či prípravou a business cases na tvorbu akciových ponúk pre zákazníka.
- Svoju kreativitu a proaktivitu využijete pri plánovania propozícií a ich marketingového mixu.
- Budete spolupracovať aj na tvorbe nových metodológií vyhodnocovania a modelovania vývoja kľúčových KPIs a participovať na rôznych projektoch.
Mám záujem
Aby sme uspeli, musíme zákazníkov osloviť so správnou službou, v správnej chvíli a na správnom mieste. A na to sa potrebujeme vedieť dobre rozhodnúť na základe dobrých údajov.
Čomu sa budete venovať :
- Budete navrhovať a pripravovať analýzy zákazníckych dát a pomôžete nám aj s prípravou a vyhodnotením kampaní či prípravou a business cases na tvorbu akciových ponúk pre zákazníka.
- Svoju kreativitu a proaktivitu využijete pri plánovania propozícií a ich marketingového mixu.
- Budete spolupracovať aj na tvorbe nových metodológií vyhodnocovania a modelovania vývoja kľúčových KPIs a participovať na rôznych projektoch.
ID: 3933911
Dátum zverejnenia: 7.7.2020
2020-07-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Business Intelligence Specialist, Špecialista marketingových analýz, Špecialista reportingu Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.