Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Žilina
asap
Hľadáme Manažéra na Úsek technického helpdesku a asis.služieb SK, ktorý sa chopí výzvy riadiť stratégiu technických call centier a bude lídrom technologických trendov a zmien.
Ako člen tímu Kataríny Šuvarinovej bude zodpovedný za :
• riadenie a rozvoj zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,
• riadenie stratégie technickej podpory s cieľom zvyšovaní zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,
• realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v oblasti robotizácie a automatizácie zverenej oblasti,
• pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami,
• riadenie procesu riešenia porúch a odstraňovania ich príčin v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti (ICT, Technology).
Mám záujem
Ako člen tímu Kataríny Šuvarinovej bude zodpovedný za :
• riadenie a rozvoj zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,
• riadenie stratégie technickej podpory s cieľom zvyšovaní zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,
• realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v oblasti robotizácie a automatizácie zverenej oblasti,
• pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami,
• riadenie procesu riešenia porúch a odstraňovania ich príčin v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti (ICT, Technology).
ID: 3690467
Dátum zverejnenia: 10.6.2019
2019-06-10
lokalita: Žilina Pozícia: Manažér call centra, Technický manažér, Vedúci oddelenia, Vedúci technického oddelenia Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2000 eur brutto v závislosti od skúsenosti a vzdelania