Manažér technického helpdesku

plný úväzok

Žilina

asap

Hľadáme Manažéra na Úsek technického helpdesku a asis.služieb SK, ktorý sa chopí výzvy riadiť stratégiu technických call centier a bude lídrom technologických trendov a zmien.



Ako člen tímu Kataríny Šuvarinovej bude zodpovedný za :

• riadenie a rozvoj zamestnancov kontaktného centra technickej podpory a asistenčných služieb,

• riadenie stratégie technickej podpory s cieľom zvyšovaní zákazníckej spokojnosti a prevádzkovej efektivity,

• realizáciu a implementáciu nových projektov a zmien v oblasti robotizácie a automatizácie zverenej oblasti,

• pravidelnú analýzu a reporting výkonnosti a proaktívne navrhovať riešenia na celkové zlepšenie v spolupráci s ostatnými zložkami,

• riadenie procesu riešenia porúch a odstraňovania ich príčin v spolupráci s ostatnými zložkami spoločnosti (ICT, Technology).

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 3690467  Dátum zverejnenia: 10.6.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2000 eur brutto v závislosti od skúsenosti a vzdelania