Špecialista technickej zákazníckej podpory

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 950 eur brutto +15 % ročný bonus
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do Tímu Helpdesk ICT biznis riešení pre biznis zákazníkov hľadáme nového kolegu, ktorého náplňou práce bude:

Prijímať, evidovať a riešiť technické požiadavky a podnety biznis zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu v slovenskom a anglickom jazyku.

Identifikovať miesta vzniku systémových porúch.

Monitorovať vybavovanie prijatých podnetov a riešiť vzniknuté nedostatky.

Spolupracovať s ostatnými zložkami pri riešení zákazníckych požiadaviek, reklamácií, sťažností s cieľom vyriešenia podnetu od zákazníka.



Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Aké sú naše očakávanie ?

Komunikačné zručnosti.

Silná zákaznícka orientácia.

Schopnosť riešiť problémy.

Samostatnosť.

Skúsenosť oblasti telefonickej komunikácie so zákazníkom a všeobecný prehľad v oblasti IT/Telco je výhodou.



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
P.O.Box 75
820 16 Bratislava 216
http://www.telekom.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Huráková Mária


ID: 3667022   Dátum zverejnenia: 14.5.2019  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 950 eur brutto +15 % ročný bonus