Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Žilina
01.11.2018
Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu, predajcu aj servismena do nášho tímu kontaktného centra v Žiline.
KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Žiline je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Magio Televízia, Internet, Happy paušály...? Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!
Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod.
Naši zamestnanci pracujú len v pracovných dňoch v 8-hodinových zmenách.
Ďakujeme, že si to dočítal(a) až sem! Vážime si to. Tešíme sa na Tvoju reakciu - zaslanie profesného životopisu.
Mám záujem
KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Žiline je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.
Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.
Magio Televízia, Internet, Happy paušály...? Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!
Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod.
Naši zamestnanci pracujú len v pracovných dňoch v 8-hodinových zmenách.
Ďakujeme, že si to dočítal(a) až sem! Vážime si to. Tešíme sa na Tvoju reakciu - zaslanie profesného životopisu.
ID: 3495636
Dátum zverejnenia: 18.9.2018
2018-09-18
lokalita: Žilina Pozícia: Odborný predajca Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 600 € (základná fixná mzda), mesačné odmeny za predajné aktivity v priemere 350 € a viac v závislosti od tvojich individuálnych výsledkov