Špecialista zákazníckych procesov

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: BA, Bratislava
  • Termín nástupu: 1.5.2018
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš skúsenosť s prácou „Procesára“ a chuť podieľať sa na tvorbe zákazníckych procesov Telekom-u? Láka ťa dynamická práca a príležitosť učiť sa neustále nové veci? Pokiaľ si odpovedal ÁNO na obe otázky, tak hľadáme práve teba na pozíciu Špecialista zákazníckych procesov.



Čo bude tvojou náplňou práce ?

- vykonávať aktivity v oblasti tvorby, aktualizácie a implementácie zákazníckych procesov pre rezidenčný a biznis segment,

- vyhodnocovať kvalitatívne KPI, navrhovať nástroje a opatrenia na optimalizáciu a zlepšovanie procesov a zvyšovanie zákazníckej spokojnosti,

- spracovávať podklady a dokumenty v oblasti riadenia procesov a kvality,

- tvoriť, pripomienkovať a aktualizovať metodiky, pracovné postupy a procedúry.





Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od vhodného kandidáta očakávame :

-orientácia na dosiahnutie výsledkov a cieľov,

-proaktivita a chuť učiť sa,

-orientácia na interného a externého zákazníka,

-analytické a koncepčné myslenie,

-prezentačné, komunikačné a organizačné zručnosti,

-prax min. 1 rok na podobnej pozícii,

-skúsenosti v oblasti procesného riadenia,

-znalosť produktového portfólia Slovak Telekom, zákazníckych procesov a aplikácii výhodou





.



.



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
FORUM, Bajkalská 28
817 62 Bratislava
http://www.telekom.sk/


ID: 3329801   Dátum zverejnenia: 8.3.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.