Operátor call centra pre biznis zákaznikov

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Nitra
  • Ponúkaný plat (brutto): 700 - 900 EUR brutto
  • Termín nástupu: asap
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne.

Práve hľadáme posilu, predajcu aj „servismena“ do nášho tímu v call centre v Nitre.



KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME

Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.



AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ

Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v call centre v Nitre je starostlivosť o biznis zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.



Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o biznis zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.

Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!



Práca na call centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti.

Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou call centra od 07:30 do 18:00.

Preto pracujeme v 8,5 hod. zmenách s postupným nástupom na pracovnú zmenu.





Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ KU SVOJEJ PRÁCI?

Výbava nášho reprezentanta zahŕňa predovšetkým efektívnu komunikáciu, obchodného ducha (cit pre biznis, umenie načúvať klientom, spozorovať príležitosť a schopnosť im niečo ponúknuť a predať), iskru v očiach (nadšenie pre svoju značku, produkty a telco biznis) a vytrvalosť (len tak sa nenecháš odradiť neúspechom). A bude fajn, ak budeš vedieť pracovať s počítačom v rôznych aplikáciách. :)





Skúsenosti s práce so zákazníkom sú výhodou.



Užívateľská znalosť práce s PC je nutná.



Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
FORUM, Bajkalská 28
817 62 Bratislava
http://www.telekom.sk/


ID: 3285709   Dátum zverejnenia: 13.1.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.