T- Asistent predaja a servisu na Call Centre

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Žilina
  • Ponúkaný plat (brutto): 600 (zákl. mzda) - 860 € a viac v závislosti od predaja
  • Termín nástupu: január 2018
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád(a) mobilné telefóny, nové technológie, inovatívne služby? Baví ťa komunikovať s ľuďmi? Si súťaživý(á) a rád(a) zdolávaš výzvy? Chceš sa naučiť, ako sa robí biznis v medzinárodnej spoločnosti, ktorá hrá prvú ligu? Tak si tu správne. Práve hľadáme posilu, predajcu aj servismena do nášho tímu kontaktného centra v Žiline.

KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdieľať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie. Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred. Sme Telekom.

AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Žiline je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.

Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia akonáhle im ich predstavíš.

Magio Televízia, Internet, Happy paušály...? Sme tu preto aby sme našli pre každého zákazníka riešenie šité na mieru!

Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. Naši zamestnanci pracujú len v pracovných dňoch v 8-hodinových zmenách.

Ďakujeme, že si to dočítal(a) až sem! Vážime si to. Tešíme sa na Tvoju reakciu - zaslanie profesného životopisu.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ČO BUDEŠ POTREBOVAŤ?
1. chuť učiť sa a neustále na sebe pracovať,
2. cit pre biznis,
3. umenie načúvať klientom,
4. schopnosť spozorovať príležitosť na predaj,
5. zručnosť pracovať s počítačom a rýchlo sa naučiť pracovať v rôznych systémoch naraz,
6. iskru v očiach - nadšenie pre svoju značku, produkty a telko biznis,
7. v neposlednom rade vytrvalosť - len tak sa nenecháš odradiť neúspechom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Telekomunikácie

Iné výhody

PREČO SA K NÁM PRIDAŤ?
Budeš pracovať pre spoločnosť, pre ktorú je len to najlepšie dosť dobré. Neustále inovácie, nové technológie, najnáročnejší zákazníci. A k tomu potrebujeme najlepších ľudí, ktorým ponúkame predovšetkým tieto štyri veci:

1) Tvoj príjem je v tvojich rukách. Máš možnosť do veľkej miery si ho ovplyvniť cez bonusy a výhry v rôznych súťažiach.
2) Si dobrý(á)? S nami budeš ešte lepší predajca! Podporíme ťa v tvojom raste, máme prepracovaný systém adaptácie, školení a vzdelávania.
3) Získaš produkty Telekomu zadarmo alebo za výhodné ceny .
4) V našom tíme sú dobré vzťahy s kolegami, príjemná pracovná atmosféra a práca sa stáva zábavou.

AKÉ PRÍNOSY TÁTO PRÁCA EŠTE MÁ?
Zarobíš si dobré peniaze, budeš súčasťou spoločnosti, ktorá posúva tento svet vpred, a získaš vzdelanie, ktoré sa ti bude hodiť v každom drese, v ktorom budeš v budúcnosti hrať.

Adresa spoločnosti

Slovak Telekom, a.s.
FORUM, Bajkalská 28
817 62 Bratislava
http://www.telekom.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ivana Severínová


ID: 3250756   Dátum zverejnenia: 5.12.2017  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.