Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Bratislava
Ihneď/Dohodou
- zabezpečovať a zlepšovať kvalitu výkonnosti a dostupnosti služieb v rámci eBiznis-u
- participovať na rozvoji služieb, stratégie a procesov v rámci eBiznis-u
- pravidelne monitorovať a reportovať výkonnosť a kvalitu služieb, nastavovať kľúčové KPIs a TD
- komunikovať a koordinovať Service Desk a IT SMC operátorov pre riešenie a eskaláciu service call-ov a incidentov v rámci servis manažmentu
- vyhodnocovať technické návrhy a prioritizovať implementáciu rozvojových požiadaviek
- účasť na firemných projektoch a aktivitách zameraných na eBiznis
- aktívna spolupráca s oddeleniami, ktoré majú vplyv na eBiznis – Big Data, TD, CRM…
Mám záujem
- participovať na rozvoji služieb, stratégie a procesov v rámci eBiznis-u
- pravidelne monitorovať a reportovať výkonnosť a kvalitu služieb, nastavovať kľúčové KPIs a TD
- komunikovať a koordinovať Service Desk a IT SMC operátorov pre riešenie a eskaláciu service call-ov a incidentov v rámci servis manažmentu
- vyhodnocovať technické návrhy a prioritizovať implementáciu rozvojových požiadaviek
- účasť na firemných projektoch a aktivitách zameraných na eBiznis
- aktívna spolupráca s oddeleniami, ktoré majú vplyv na eBiznis – Big Data, TD, CRM…
ID: 2876713
Dátum zverejnenia: 5.1.2017
2017-01-05
lokalita: Bratislava Pozícia: IT projektový manažér, IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou