Vedúci tímu kontaktného centra

plný úväzok

Žilina, okres Žilina

január 2017

Zvažuješ, že je čas posunúť sa v kariére o kúsok ďalej? Alebo Ťa láka skúsiť prácu v jednom z najdynamickejších odvetví - telco biznise? Máš rád/a výzvy, motivujú Ťa náročné ciele, zmeny Ťa vedia nakopnúť? Si rodený leader a rád ovplyvňuješ ľudí za účelom dosiahnutia cieľov? Tak hľadáme práve Teba, práve teraz posilňujeme našu prevádzku o vedúceho tímu, ktorého hlavnými zodpovednosťami budú:

- viesť tím zamestnancov kontaktného centra, tak aby spoločne dosahovali stanovené ciele,
- zabezpečovať implementáciu cieľov vo zverenej oblasti, navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce, predaja a zákazníckej spokojnosti,
- zabezpečovať plynulý chod prevádzky a predaja prostredníctvom riadenia a monitorovania výkonu, kvality a produktivity zamestnancov,
- zodpovedať za prevádzkové plnenie stanovených kvantitatívnych a kvalitatívnych ukazovateľov,
- realizovať koučingové aktivity zamerané na rozvoj a zvyšovanie profesionálnej úrovne pridelených zamestnancov,
- identifikovať rozvojové potreby pridelených zamestnancov a poskytovať návrhy na zlepšenie kvality ich práce,
- poskytovať individuálne poradenstvo a podporu zvereným zamestnancom v oblasti ich odborného rozvoja.

Kontakt

Martina Snížek

Recruiter

[email protected]

Zaujala ťa pracovná pozícia?

Ozvi sa nám!
Mám záujem

Podobné pozície

Všetky voľné pozície
ID: 2832864  Dátum zverejnenia: 30.11.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou