Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
plný úväzok
Košice
2016-11-01
KTO SME A O ČO SA SNAŽÍME
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdielať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie.
Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred.Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Košiciach je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia, akonáhle im ich predstavíš.Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. (ranné, poobedné v dĺžke 8,15 hod vrátane obeda).
Mám záujem
Zavolať babičke, poslať fotky e-mailom kamarátke, pozrieť sa na nete, čo hrajú v kine, pozerať filmy bez reklám. Umožňujeme ľuďom zdielať svoje radosti aj starosti, šetriť čas, komunikovať... na diaľku, kdekoľvek, rýchlo a každý deň, prostredníctvom volaní v pevnej i mobilnej sieti, dát a televízie.
Sme líder, ktorý posúva tento svet vpred.Sme Telekom.
AKÁ PRÁCA NA TEBA ČAKÁ
Každodenným chlebíčkom našich reprezentantov v kontaktom centre v Košiciach je starostlivosť o zákazníkov úzko prepojená s aktívnym predajom produktov a služieb Telekomu.Spokojnosť zákazníkov je pre nás prvoradá! Našou úlohou je starať sa o zákazníkov, riešiť ich požiadavky a prostredníctvom zisťovania potrieb predávať zákazníkom všetko, čo im na očiach vidíme, ale aj produkty a služby, po ktorých zatúžia, akonáhle im ich predstavíš.Práca na kontaktom centre sa nezaobíde bez bežnej administratívy, zadávania požiadaviek do počítača a spolupráce s ostatnými oddeleniami spoločnosti. Spokojnosť zákazníka súvisí aj s dostupnosťou kontaktného centra, preto pracujeme v dvojzmennej prevádzke od 8,00 – 21,00 hod. (ranné, poobedné v dĺžke 8,15 hod vrátane obeda).
ID: 2764834
Dátum zverejnenia: 13.10.2016
2016-10-13
lokalita: Košice Pozícia: ICT špecialista Spoločnosť: Slovak Telekom, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.