Referent hotovostných úhrad - pracovná doba 6:30 - 15:00 (Ref. č.: 01)

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Ivanka pri Dunaji
Ponúkaný plat (brutto)
800 EUR/mesiac, mzda je tvorená zo základu a prémií
Termín nástupu
1.2.2020 alebo dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zaujíma Ťa svet prepravy expresných zásielok?
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu, ktorá bude zabezpečovať najmä:
  • vkladanie údajov do interných softvérov,
  • kontrolu hotovostných vkladov (dobierka, FC - CASH),
  • v prípade nezrovnalostí komunikáciu s vkladateľmi,
  • prípravu podkladov pre učtáreň (doklady, prevodné príkazy),
  • a ostatné úlohy podľa pokynov nadriadeného.
Pracovná doba od 6:30 do 15:00.
Práca je pre Vás vhodná, ak máte dobrú pamäť, logické myslenie a uprednostňujete prácu s číslami a údajmi.

Mzda 800,- € brutto mesačne. Mzdu tvorí základ a prémie, prémiová zložka je vyplácaná pravidelne každý mesiac.

Pracovisko Slovak Parcel Service s.r.o. sa nachádza v logistickom centre Bratislava (hneď za Bratislavou na Seneckej ceste smerom na Ivanku pri Dunaji.) Je dostupné aj hromadnou dopravou z Bratislavy a okolia, zastávka "Logistické centrum, Bratislava".

Zamestnanecké výhody, benefity

Výhody práce u nás:
  • stabilná práca v renomovanej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
  • dlhodobá perspektívu zamestnania
  • práca v príjemnom a profesionálnom kolektíve, kde si navzájom pomáhame
  • stravné v hodnote 4 eurá nad rámec zákona, formou stravovacej karty
  • chutná kantína priamo v budove zamestnávateľa
  • parkovanie pre zamestnancov v areáli spoločnosti
  • dostupnosť hromadnej dopravy

Informácie o výberovom konaní

Ak ťa oslovila naša spoločnosť a pracovná pozícia, svoju žiadosť a profesijný životopis s uvedením pracovných skúseností pošli cez formulár nižšie, alebo na emailovú adresu [email protected], a do predmetu správy uveď "referent hotovostných úhrad".

Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti budú pozvaní na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

1.2.2020 (ostáva ešte 10 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické - nie je podmienkou

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• stredoškolské vzdelanie
• dôslednosť, trpezlivosť a precíznosť
• logické myslenie a zodpovedný prístup
• komunikatívnosť a tímový duch
• plné pracovné nasadenie
• MS Excel, MS Word, Internet a email - mierne pokročilý užívateľ
• znalosť strojopisu – výhodou
• vzdelanie ekonomického smeru - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Slovak Parcel Service s.r.o. pôsobí na trhu expresných kuriérskych služieb od roku 1992. Už viac ako 20 rokov na Slovensku zastupuje americkú prepravnú spoločnosť United Parcel Service (UPS), ako jej autorizovaný zástupca (Authorised Service Contractor for UPS). Od roku 2002 je majiteľom spoločnosti Slovak Parcel Service s.r.o. rakúska spoločnosť Post International Beteiligungs GmbH. Slovak Parcel Service s.r.o. disponuje modernou logistickou sieťou, ktorú tvorí 26 regionálnych pobočiek a doručovateľský vozový park, ktorý predstavuje viac ako 350 kuriérskych vozidiel. Spolu so sesterskou spoločnosťou IN TIME s.r.o. je Slovak Parcel Service s.r.o. najväčším súkromným prepravcom expresných zásielok v SR.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Parcel Service, s.r.o., Authorised Service Contractor for UPS
Senecka cesta 1
900 28 Ivanka pri Dunaji
http://www.sps-sro.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Výbery
Tel.: +421248707101
E-mail: poslať životopis
ID: 3843493  Dátum zverejnenia: 8.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac