Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér registrácie a overovania klientov
Slovak Business Agency
Miesto práce
Karadžičova 2, Bratislava
Karadžičova 2, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 166 - 1 400 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
1 166 - 1 400 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Posudzovanie a overovanie údajov klientskych žiadostí v procese registrácie v súlade so schémou de minimis a požiadavkami projektu;
- Poradenstvo súvisiace s overovaním oprávnenosti cieľových skupín a s overovaním statusu MSP;
- Správa registrácie a podaných žiadostí;
- Kontrola formálnej stránky žiadosti, jej obsahu, práca so systémami, internetom;
- V určenom rozsahu schvaľovanie poskytovania služieb a podpory v rámci projektu cieľovým skupinám;
- Zhotovenie a správa potrebnej dokumentácie;
- Poradenská činnosť pre klientov dopytujúcich sa služieb Slovak Business Agency/Národného projektu;
- Súčinnosť pri kontrolách vykonávaných u žiadateľov o podporu;
- Zodpovednosť za správnosť a presnosť vyhodnocovaných údajov a súvisiacej administratívy;
- Schopnosť identifikovať a navrhovať procesy;
- Realizácia a zber dát k spätnej väzbe klientov;
Zamestnanecké výhody, benefity
- dynamická práca v mladom kolektíve;
- flexibilný pracovný čas;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- flexibilný pracovný čas;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 27.11.2024.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá, ktorých pozveme na pohovor do Bratislavy.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá, ktorých pozveme na pohovor do Bratislavy.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
prax v oblasti administratívy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax v schvaľovaní a posudzovaní žiadostí výhodou;
- Všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- Zodpovednosť, vysoké pracovné nasadenie, spoľahlivosť, analytické myslenie, precíznosť, zameranie na detail, samostatnosť, schopnosť práce v tíme, schopnosť systematickej a efektívnej práce;
- Dobré komunikačné, plánovacie a organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, flexibilita;
- Schopnosť analyzovať a vyhodnocovať žiadosti, porovnávať údaje a identifikovať potenciálne nezrovnalosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4965500
Dátum zverejnenia: 20.11.2024
2024-11-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto): 1 166 EUR/mesiac