Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný pracovník pre koordináciu externých spolupracovníkov a spolupracujúcich subjektov - Trenčiansky kraj
Slovak Business Agency
Miesto práce
Soblahovská, Trenčín
Soblahovská, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
január 2021
január 2021
Mzdové podmienky (brutto)
875 - 1 074 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
875 - 1 074 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečuje spracovanie podkladov pre účtovníctvo, štátnu pokladnicu, pre personalistiku, mzdovú agendu, evidenciu majetku, administratívno ekonomickú agendu (napr. spracovanie cestovných príkazov)v príslušnom regióne;
- zabezpečuje administratívnu prípravu a odbornú kontrolu podkladov do ŽoP za príslušný región;
- zodpovedá za správne vypracovanie povinnej projektovej dokumentácie v príslušnom regióne;
- sleduje dodržiavanie časového harmonogramu aktivít v súlade s vnútorným výkonnostným rámcom
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi, - predkladá dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu;
- komunikuje s účastníkmi aktivít projektu (zamestnanci, dodávatelia, cieľové skupiny – ak je relevantné) - pracuje s internými databázovými a informačnými systémami.
- zabezpečuje administratívnu prípravu a odbornú kontrolu podkladov do ŽoP za príslušný región;
- zodpovedá za správne vypracovanie povinnej projektovej dokumentácie v príslušnom regióne;
- sleduje dodržiavanie časového harmonogramu aktivít v súlade s vnútorným výkonnostným rámcom
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi, - predkladá dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu;
- komunikuje s účastníkmi aktivít projektu (zamestnanci, dodávatelia, cieľové skupiny – ak je relevantné) - pracuje s internými databázovými a informačnými systémami.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
Informácie o výberovom konaní
Pozícia sa obsadzuje na zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 30.11.2020.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 30.11.2020.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Základy
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ na pracovnej pozícii finančného manažéra je podmienkou;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí v danom regióne výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť, schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí v danom regióne výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť, schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3998831
Dátum zverejnenia: 13.11.2020
2020-11-13
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný manažér Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto): 875 EUR/mesiac