Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior odborný pracovník pre internacionalizačné aktivity Národného projektu Podpora Internacionalizácie MSP pre TN kraj
Slovak Business Agency
Miesto práce
Soblahovská, Trenčín
Soblahovská, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september 2020
september 2020
Mzdové podmienky (brutto)
966 - 1 160 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
966 - 1 160 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Budete jedným z troch zástupcov Národného projektu Podpora Internacionalizácie MSP v Trenčianskom samosprávnom kraji, ktorý je zameraný na podporu expanzie malých a stredných podnikateľov do zahraničia. Hlavnou náplňou práce je poskytovať základnú podporu a informácie o možnostiach internacionalizácie pre malých a stredných podnikateľov. Taktiež by ste vyhľadávali nových zástupcov podnikateľov, ktorý by mali záujem o využívanie našich bezodplatných služieb a lektorov, ktorí by túto službu zabezpečovali. Nie menej podstatnou časťou pracovnej činnosti na danej pozícii by bola aj potrebná administratívna práca spojená s poskytovaním služieb, spracovaním výkazov a pod.
Podrobnejšia náplň práce:
- budete sa stretávať so záujemcami o poskytovanie služieb poradenstva v oblasti expanzie podnikania do zahraničia;
- budete zabezpečovať komunikáciu medzi lektormi a podnikmi tak aby služba prebehla bezproblémovo;
- v prípade potreby budete vyhľadávať nových zástupcov malých a stredných podnikov ktorí by mali záujem o poskytovanie bezplatného poradenstva v oblasti expanzie podnikania do zahraničia;
- v prípade potreby budete vyhľadávať nových lektorov, ktorí by mali záujem pracovať pre našu spoločnosť v oblasti poskytovania poradenstva;
- administratívne budete zabezpečovať schvaľovanie žiadostí na poskytnutie poradenstva, zazmluvňovanie lektorov a vypracovávanie technologických profilov spoločností;
- komplexne zabezpečíte organizáciu realizácie seminárov pre malých a stredných podnikateľov na presne určenú tému (nájdenie vhodného priestoru, vybranie vhodného lektora, nájdenie vhodných zástupcov z podnikateľského prostredia, technické zabezpečenie a pod.);
- budete administratívne zabezpečovať všetky ostatné činnosti spojené s poskytovaním služieb tak aby boli správne vykazované voči nadriadeným inštitúciám v zmysle predpísaných manuálov a určených pravidiel.
Podrobnejšia náplň práce:
- budete sa stretávať so záujemcami o poskytovanie služieb poradenstva v oblasti expanzie podnikania do zahraničia;
- budete zabezpečovať komunikáciu medzi lektormi a podnikmi tak aby služba prebehla bezproblémovo;
- v prípade potreby budete vyhľadávať nových zástupcov malých a stredných podnikov ktorí by mali záujem o poskytovanie bezplatného poradenstva v oblasti expanzie podnikania do zahraničia;
- v prípade potreby budete vyhľadávať nových lektorov, ktorí by mali záujem pracovať pre našu spoločnosť v oblasti poskytovania poradenstva;
- administratívne budete zabezpečovať schvaľovanie žiadostí na poskytnutie poradenstva, zazmluvňovanie lektorov a vypracovávanie technologických profilov spoločností;
- komplexne zabezpečíte organizáciu realizácie seminárov pre malých a stredných podnikateľov na presne určenú tému (nájdenie vhodného priestoru, vybranie vhodného lektora, nájdenie vhodných zástupcov z podnikateľského prostredia, technické zabezpečenie a pod.);
- budete administratívne zabezpečovať všetky ostatné činnosti spojené s poskytovaním služieb tak aby boli správne vykazované voči nadriadeným inštitúciám v zmysle predpísaných manuálov a určených pravidiel.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v príjemnom a priateľskom kľudnom kolektíve;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- v prípade dobrých pracovných výsledkov možnosť platového rastu a dodatočného ohodnotenia;
- narodeninové voľno.
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;
- v prípade dobrých pracovných výsledkov možnosť platového rastu a dodatočného ohodnotenia;
- narodeninové voľno.
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 13.08.2020.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prax jeden rok na pracovnej pozícii: obchodný zástupca, odborný predajca, account manager, finančný manažér alebo obdobnej pracovnej pozícii je podmienkou;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí v regióne je veľkou výhodou;
- zvládanie administratívnej záťaže;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí v regióne je veľkou výhodou;
- zvládanie administratívnej záťaže;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3947925
Dátum zverejnenia: 6.8.2020
2020-08-06
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný manažér, Obchodný zástupca Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto): 966 EUR/mesiac