Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomocný odborný pracovník registrácie a overovania klientov Front Office Národného projektu NPC v regiónoch pre NR kraj
Slovak Business Agency
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
september 2020
september 2020
Mzdové podmienky (brutto)
793 - 952 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
793 - 952 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- je primárnym kontaktným pracovníkom pre osobný styk s budúcimi i registrovanými klientami NPC v regiónoch;
- vykonáva špecifické pomocné odborné činnosti súvisiace s realizáciou hlavných aktivít, podaktivít a všetkých odborných činností projektu, ktorých charakter vyžaduje príslušnú špecifickú kvalifikáciu, vedomosti, alebo konkrétne predchádzajúce odborné skúsenosti;
- v prípade klientov z radov malých a stredných podnikateľov (MSP) vykonáva - projektom a súvisiacou legislatívou dané - overenie oprávnenosti cieľových skupín a overenie MSP, vrátane poskytovania súvisiacich informácií;
- poskytuje záujemcom z radov širokej verejnosti, ako aj z radov registrovaných klientov NPC, podrobné a komplexné informácie o službách a podpore, ktoré sú poskytované v rámci realizácie odborných činností v jednotlivých programoch a podaktivitách NP NPC v regiónoch;
- poskytuje záujemcom z radov širokej verejnosti, základné informácie o procese registrovania sa za klienta NPC a následných možnostiach čerpania poskytovaných služieb a podpory;
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi;
- predkladá návrhy na zmenové konania súvisiace s realizáciou projektu Hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi realizácie aktivity 1 a 2;
- predkladá dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu Hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi realizácie aktivity 1 a 2;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a spravuje internú registračnú databázu klientov NPC, vrátane aktivácie a/alebo deaktivácie vygenerovaných identifikačných kódov registrovaných a overených klientov NPC v regiónoch.
- vykonáva špecifické pomocné odborné činnosti súvisiace s realizáciou hlavných aktivít, podaktivít a všetkých odborných činností projektu, ktorých charakter vyžaduje príslušnú špecifickú kvalifikáciu, vedomosti, alebo konkrétne predchádzajúce odborné skúsenosti;
- v prípade klientov z radov malých a stredných podnikateľov (MSP) vykonáva - projektom a súvisiacou legislatívou dané - overenie oprávnenosti cieľových skupín a overenie MSP, vrátane poskytovania súvisiacich informácií;
- poskytuje záujemcom z radov širokej verejnosti, ako aj z radov registrovaných klientov NPC, podrobné a komplexné informácie o službách a podpore, ktoré sú poskytované v rámci realizácie odborných činností v jednotlivých programoch a podaktivitách NP NPC v regiónoch;
- poskytuje záujemcom z radov širokej verejnosti, základné informácie o procese registrovania sa za klienta NPC a následných možnostiach čerpania poskytovaných služieb a podpory;
- predkladá podnety súvisiace s vnútroprojektovými evalvačnými procesmi;
- predkladá návrhy na zmenové konania súvisiace s realizáciou projektu Hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi realizácie aktivity 1 a 2;
- predkladá dielčie podklady nevyhnutné pre zabezpečenie priebežného monitorovania a vyhodnocovania realizácie projektu Hlavnému regionálnemu odbornému koordinátorovi realizácie aktivity 1 a 2;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a spravuje internú registračnú databázu klientov NPC, vrátane aktivácie a/alebo deaktivácie vygenerovaných identifikačných kódov registrovaných a overených klientov NPC v regiónoch.
Zamestnanecké výhody, benefity
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 12.08.2020.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita;
- schopnosť zvládať krízové situácie, trpezlivosť;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita;
- schopnosť zvládať krízové situácie, trpezlivosť;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3947053
Dátum zverejnenia: 5.8.2020
2020-08-05
lokalita: Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto): 793 EUR/mesiac