Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Regionálny odborný koordinátor realizácie odborných aktivít Národného projektu Podpora Internacionalizácie MSP
Slovak Business Agency
Miesto práce
Banská Bystrica
Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
1 000 - 1 200 EUR/mesiacvýška platu môže byť predmetom diskusie v závislosti od skúsenosti uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Budete jedným z troch zástupcov Národného projektu Podpora Internacionalizácie MSP v Banskobystrickom kraji, ktorý je zameraný na podporu expanzie malých a stredných podnikateľov do zahraničia. Hlavnou náplňou práce je poskytovať základnú podporu a informácie o možnostiach internacionalizácie pre malých a stredných podnikateľov a následné splnenie administratívnych povinností voči EU.
Podrobnejšia náplň práce:
- budete priamo zodpovedný za chod a výsledky regiónu;
- pre Váš región budete osoba, ktorá bude riešiť problémy a komunikovať s centrálnym tímom v Bratislave;
- bude sa od Vás vyžadovať mať prehľad o všetkých klientoch, lektoroch a službách, ktorý sú vo vašom portfóliu;
- v prípade potreby sa budete stretávať so záujemcami o poskytovanie služieb poradenstva v oblasti expanzie podnikania do zahraničia;
- budete zabezpečovať komunikáciu medzi lektormi a podnikmi tak aby služba prebehla bezproblémovo;
- kvalitná prezentácia nášho projektu a jeho služieb;
- administratívne budete zabezpečovať schvaľovanie žiadostí na poskytnutie poradenstva, zazmluvňovanie lektorov a vypracovávanie technologických profilov spoločností;
Podrobnejšia náplň práce:
- budete priamo zodpovedný za chod a výsledky regiónu;
- pre Váš región budete osoba, ktorá bude riešiť problémy a komunikovať s centrálnym tímom v Bratislave;
- bude sa od Vás vyžadovať mať prehľad o všetkých klientoch, lektoroch a službách, ktorý sú vo vašom portfóliu;
- v prípade potreby sa budete stretávať so záujemcami o poskytovanie služieb poradenstva v oblasti expanzie podnikania do zahraničia;
- budete zabezpečovať komunikáciu medzi lektormi a podnikmi tak aby služba prebehla bezproblémovo;
- kvalitná prezentácia nášho projektu a jeho služieb;
- administratívne budete zabezpečovať schvaľovanie žiadostí na poskytnutie poradenstva, zazmluvňovanie lektorov a vypracovávanie technologických profilov spoločností;
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce;
- narodeninové voľno;
- silná podpora pri práci z centrály spoločnosti v Bratislave;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- 5 dní dovolenky nad rámec zákonníka práce;
- narodeninové voľno;
- silná podpora pri práci z centrály spoločnosti v Bratislave;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
Informácie o výberovom konaní
Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 16.07.2020.
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.
Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a súvisiacich právach uchádzača sú zverejnené na webovom sídle Slovak Business Agency - http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0 .
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné manažérske schopnosti
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí v regióne je veľkou výhodou;
- zvládanie administratívnej a byrokratickej záťaže spojenej s eurofondami;
- výborné komunikačné schopnosti;
- nekonfliktnosť
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí v regióne je veľkou výhodou;
- zvládanie administratívnej a byrokratickej záťaže spojenej s eurofondami;
- výborné komunikačné schopnosti;
- nekonfliktnosť
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme;
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3934393
Dátum zverejnenia: 9.7.2020
2020-07-09
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Koordinátor EÚ projektov, Marketingový manažér, Obchodný manažér Spoločnosť: Slovak Business Agency
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac