Pomocný odborný asistent Inkubačného a Stážového programu Národného projektu NPC v regiónoch

Slovak Business Agency

Miesto práce
Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
apríl 2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
852,-€ (spolu s variabilnou zložkou 20% mzda 1 023,-€)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

“Cieľom Národného projektu Národné podnikateľské centrum v regiónoch je vytvoriť sieť 7 národných podnikateľských centier – ako komplexných podnikateľských centier typu one-stop-shop v samosprávnych krajoch SR (okrem Bratislavského samosprávneho kraja), a tým zabezpečiť funkčnú štruktúru systematickej horizontálnej podpory malého a stredného podnikania a transfer výskumno-vývojového potenciálu do podnikateľskej sféry na regionálnej úrovni. Prostredníctvom národných podnikateľských centier záujemca o podnikanie (vrátane znevýhodnených marginalizovaných skupín obyvateľstva) ako aj už existujúci MSP získa informácie, rady, podporu, priestor na vlastný rast, či kooperáciu, možnosť financovania a rozvoj podnikateľského zámeru vo všetkých fázach životného cyklu.“
V rámci toho projektu hľadáme na pozíciu pomocného odborného asistenta Inkubačného a Stážového programu v nasledovnom regióne:
Trnava

Náplň práce:
- vykonáva odborné pomocné činnosti a odbornú administratívnu podporu súvisiace s prípravou, organizovaním a realizovaním príslušných odborných činností v rámci Inkubačného a Stážového programu, vykonáva podporné a zástupne činnosti pri komunikácii a v priamom kontakte s registrovanými klientami NPC v regiónoch;
- vykonáva podporné a zástupne činnosti v rámci realizácie Inkubačného a Stážového programu, podľa pokynov manažéra príslušnej projektovej podaktivity/programu;
- pracuje s internými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webpriestor vyčlenený pre príslušný program;
- pripravuje a vedie evidenciu zrealizovaných odborných činností programu a súvisiace výstupy potrebné pre sledovanie plnenia merateľných ukazovateľov programu;
- pripravuje podklady pre posudzovanie žiadostí o služby, vykonáva administratívnu kontrolu doručených žiadostí a pripravuje podklady pre zasadnutie príslušných výberových a hodnotiacich komisií.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ s fotografiou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 20.03.2019.
K životopisu pripojte a svojím podpisom potvrďte nasledovný text, bez ktorého nebude možné Vašu žiadosť ďalej posúdiť:

"Záujemca ako dotknutá osoba (ďalej len „Dotknutá osoba“), týmto, v súlade s ustanovením článku 6 ods. 1 písmeno a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „Nariadenie“), udeľujem súhlas so spracúvaním osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste prevádzkovateľovi, ktorým je Slovak Business Agency, so sídlom Miletičova 23, 821 09 Bratislava, korešpondenčná adresa: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava, IČO: 30 845 301, registrácia: Register záujmových združení právnických osôb vedený Okresným úradom Bratislava, registračné číslo OVVS/467/1997-Ta (ďalej len „Prevádzkovateľ“), na dobu 3 mesiacov, za to za účelom zaradenia Dotknutej osoby medzi záujemcov o zamestnanie u Prevádzkovateľa (ďalej len „Súhlas so spracúvaním osobných údajov“).
Súhlas so spracúvaním osobných údajov je udelený slobodne a osobné údaje uvedené v životopise a motivačnom liste sú pravdivé.
Ako Dotknutá osoba zároveň vyhlasujem, že mi Prevádzkovateľ, pri získaní osobných údajov, poskytol informácie v súlade s ustanovením:
1. článku 13 a 14 Nariadenia, najmä, že mi poskytol informáciu:
a) o existencii práva kedykoľvek odvolať Súhlas so spracúvaním osobných údajov zaslaním na emailovú adresu [email protected] alebo na korešpondenčnú adresu Prevádzkovateľa bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania založeného na Súhlase so spracúvaním osobných údajov udelenom pred jeho odvolaním a
b) o práve podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je v podmienkach Slovenskej republiky Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky,
2. článku 15 Nariadenia o práve Dotknutej osoby na prístup k údajom,
3. článku 16 Nariadenia o práve na opravu,
4. článku 17 Nariadenia o práve na vymazanie (práve na „zabudnutie“),
5. článku 18 Nariadenia o práve na obmedzenie spracúvania,
6. článku 19 Nariadenia o oznamovacej povinnosti Prevádzkovateľa v súvislosti s opravou alebo vymazaním osobných údajov alebo obmedzením spracúvania,
7. článku 20 Nariadenia o práve na prenosnosť údajov,
8. článku 21 Nariadenia o práve namietať,
9. článku 22 Nariadenia o automatizovanom individuálnom rozhodovaní vrátane profilovania a
10. článku 34 Nariadenia o oznámení porušenia ochrany osobných údajov Dotknutej osobe,
a to v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, formulované jasne a jednoducho. Tieto informácie mi Prevádzkovateľ poskytol elektronickými prostriedkami, a to vo forme zverejnenia týchto informácií na webovom sídle Prevádzkovateľa prostredníctvom odkazu http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0#.Wwf1r0iFNPY.“

Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.3.2019 (ostáva ešte 12 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- vodičský preukaz B výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Business Agency
Karadžičova 2
811 09 Bratislava
http://www.sbagency.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ingrid Novácka
Tel.: +421220363167
E-mail: poslať životopis
ID: 3619664   Dátum zverejnenia: 13.3.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   852,-€ (spolu s variabilnou zložkou 20% mzda 1 023,-€)