Junior odborný pracovník pre internacionalizačné aktivity Národného projektu Podpora Internacionalizácie MSP

Slovak Business Agency

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
september 2018
Mzdové podmienky (brutto)
833,-€ (spolu s variabilnou zložkou 20% mzda 1000,-€)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Národný projekt Podpora Internacionalizácie MSP je zameraný na podporu expanzie malých a stredných podnikateľov v rôznych štádiách svojho životného cyklu.

Náplň práce:
- poskytuje základné podporné a informačné aktivity o možnostiach internacionalizácie pre malých a stredných podnikateľov (MSP);
- vykonáva nábor nových lektorov/mentorov/tútorov, participuje pri ich zazmluvnení a zaradení do databázy odborníkov;
- aktívne spolupracuje s potenciálnymi a už registrovanými lektormi/mentormi/tútormi;
- vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci projektu (vrátane kompletizácie podkladov do monitorovacích správ a do Žiadostí o platbu);
- kompletizuje podklady k žiadostiam podliehajúcim schvaľovaciemu procesu rozhodovacích komisií v rámci NP Podpora internacionalizácie MSP;
- pri schválených žiadostiach o krátkodobé odborné poradenstvo vykonáva prácu s klientom (MSP – t.j.: naplánuje a zabezpečí pre neho relevantného odborného spolupracovníka a sprostredkuje stretnutie, resp. online konzultáciu , resp. poradenstvo vo forme konzultácií, mentoringu, lektoringu, koučingu a pod.;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.

Zamestnanecké výhody, benefity

- dynamická práca v mladom kolektíve;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy v SJ spolu so žiadosťou na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 15. 08. 2018. K životopisu pripojte a svojím podpisom potvrďte nasledovný text, bez ktorého nebude možné Vašu žiadosť ďalej posúdiť:

"Záujemca ako dotknutá osoba (ďalej len „Dotknutá osoba“), týmto, v súlade s ustanovením článku 6 ods. 1 písmeno a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „Nariadenie“), udeľujem súhlas so spracúvaním osobných údajov uvedených v životopise a motivačnom liste prevádzkovateľovi, ktorým je Slovak Business Agency, so sídlom Miletičova 23, 821 09 Bratislava, korešpondenčná adresa: Karadžičova 2, 811 09 Bratislava, IČO: 30 845 301, registrácia: Register záujmových združení právnických osôb vedený Okresným úradom Bratislava, registračné číslo OVVS/467/1997-Ta (ďalej len „Prevádzkovateľ“), na dobu 3 mesiacov, za to za účelom zaradenia Dotknutej osoby medzi záujemcov o zamestnanie u Prevádzkovateľa (ďalej len „Súhlas so spracúvaním osobných údajov“).
Súhlas so spracúvaním osobných údajov je udelený slobodne a osobné údaje uvedené v životopise a motivačnom liste sú pravdivé.
Ako Dotknutá osoba zároveň vyhlasujem, že mi Prevádzkovateľ, pri získaní osobných údajov, poskytol informácie v súlade s ustanovením:
1. článku 13 a 14 Nariadenia, najmä, že mi poskytol informáciu:
a) o existencii práva kedykoľvek odvolať Súhlas so spracúvaním osobných údajov zaslaním na emailovú adresu [email protected] alebo na korešpondenčnú adresu Prevádzkovateľa bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania založeného na Súhlase so spracúvaním osobných údajov udelenom pred jeho odvolaním a
b) o práve podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je v podmienkach Slovenskej republiky Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky,
2. článku 15 Nariadenia o práve Dotknutej osoby na prístup k údajom,
3. článku 16 Nariadenia o práve na opravu,
4. článku 17 Nariadenia o práve na vymazanie (práve na „zabudnutie“),
5. článku 18 Nariadenia o práve na obmedzenie spracúvania,
6. článku 19 Nariadenia o oznamovacej povinnosti Prevádzkovateľa v súvislosti s opravou alebo vymazaním osobných údajov alebo obmedzením spracúvania,
7. článku 20 Nariadenia o práve na prenosnosť údajov,
8. článku 21 Nariadenia o práve namietať,
9. článku 22 Nariadenia o automatizovanom individuálnom rozhodovaní vrátane profilovania a
10. článku 34 Nariadenia o oznámení porušenia ochrany osobných údajov Dotknutej osobe,
a to v stručnej, transparentnej, zrozumiteľnej a ľahko dostupnej forme, formulované jasne a jednoducho. Tieto informácie mi Prevádzkovateľ poskytol elektronickými prostriedkami, a to vo forme zverejnenia týchto informácií na webovom sídle Prevádzkovateľa prostredníctvom odkazu http://www.sbagency.sk/ochrana-osobnych-udajov-0#.Wwf1r0iFNPY.“

Ďakujeme všetkým záujemcom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných záujemcov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax na obdobnej pracovnej pozícii je výhodou;
- internetové vyhľadávače na užívateľskej úrovni;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- všeobecný prehľad o podnikateľskom prostredí je výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť a zmysel pre detail;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť a flexibilita;

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3428305  Dátum zverejnenia: 8.8.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 833,-€ (spolu s variabilnou zložkou 20% mzda 1000,-€)