Pomocný odborný asistent Rastového programu Národného projektu NPC v regiónoch

Slovak Business Agency

Miesto práce
Trnava, Trenčín, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
február 2018
Ponúkaný plat (brutto)
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

“Cieľom Národného projektu Národné podnikateľské centrum v regiónoch je vytvoriť sieť 7 národných podnikateľských centier – ako komplexných podnikateľských centier typu one-stop-shop v samosprávnych krajoch SR (okrem Bratislavského samosprávneho kraja), a tým zabezpečiť funkčnú štruktúru systematickej horizontálnej podpory malého a stredného podnikania a transfer výskumno-vývojového potenciálu do podnikateľskej sféry na regionálnej úrovni. Prostredníctvom národných podnikateľských centier záujemca o podnikanie (vrátane znevýhodnených marginalizovaných skupín obyvateľstva) ako aj už existujúci MSP získa informácie, rady, podporu, priestor na vlastný rast, či kooperáciu, možnosť financovania a rozvoj podnikateľského zámeru vo všetkých fázach životného cyklu.“
V rámci toho projektu hľadáme pomocného odborného asistenta Rastového programu, v každom z nasledovných regiónov:
Trnava, Nitra, Trenčín

Záujemcovia o uvedené pozície konkretizujte prosím región, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu!

Náplň práce:
- vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci jednotlivých programov/podaktivít projektu;
- vykonáva podporné a zástupne činnosti pri komunikácii a v priamom kontakte s registrovanými klientami NPC REG;
- pripravuje a vedie evidenciu zrealizovaných odborných činností programu a vypracúva súvisiace výstupy potrebné pre sledovania plnenia merateľných ukazovateľov programu;
- pripravuje podklady pre posudzovanie žiadosti o služby, vykonáva administratívnu kontrolu doručených žiadostí a pripravuje podklady pre zasadnutie príslušných výberových a hodnotiacich komisií;
- vypracováva podklady pre účely propagácie a informovania o službách a pre náborové kampane príslušného programu;
- vykonáva správu a archiváciu príslušnej programovej dokumentácie;
- poskytuje odbornú podporu pre spoluprácu a komunikáciu s externým prostredím;
- pracuje s internými a externými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webpriestor vyčlenený pre príslušný program;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ s fotografiou spolu s uvedením konkrétneho regiónu (Nitra, Trnava, Trenčín), v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 17.01.2018.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2018 (ostáva ešte 8 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- vodičský preukaz B výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Business Agency
Karadžičova 2
811 09 Bratislava
http://www.sbagency.sk
ID: 3281238   Dátum zverejnenia: 10.1.2018