Pomocný odborný asistent Rastového programu Národného projektu NPC v regiónoch

Slovak Business Agency

Miesto práce
okres Trnava, okres Trenčín, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
február 2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

“Cieľom Národného projektu Národné podnikateľské centrum v regiónoch je vytvoriť sieť 7 národných podnikateľských centier – ako komplexných podnikateľských centier typu one-stop-shop v samosprávnych krajoch SR (okrem Bratislavského samosprávneho kraja), a tým zabezpečiť funkčnú štruktúru systematickej horizontálnej podpory malého a stredného podnikania a transfer výskumno-vývojového potenciálu do podnikateľskej sféry na regionálnej úrovni. Prostredníctvom národných podnikateľských centier záujemca o podnikanie (vrátane znevýhodnených marginalizovaných skupín obyvateľstva) ako aj už existujúci MSP získa informácie, rady, podporu, priestor na vlastný rast, či kooperáciu, možnosť financovania a rozvoj podnikateľského zámeru vo všetkých fázach životného cyklu.“
V rámci toho projektu hľadáme pomocného odborného asistenta Rastového programu, v každom z nasledovných regiónov:
Trnava, Nitra, Trenčín

Záujemcovia o uvedené pozície konkretizujte prosím región, v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu!

Náplň práce:
- vykonáva odborné pomocné práce a odbornú administratívnu podporu súvisiace s realizáciou príslušných odborných činností v rámci jednotlivých programov/podaktivít projektu;
- vykonáva podporné a zástupne činnosti pri komunikácii a v priamom kontakte s registrovanými klientami NPC REG;
- pripravuje a vedie evidenciu zrealizovaných odborných činností programu a vypracúva súvisiace výstupy potrebné pre sledovania plnenia merateľných ukazovateľov programu;
- pripravuje podklady pre posudzovanie žiadosti o služby, vykonáva administratívnu kontrolu doručených žiadostí a pripravuje podklady pre zasadnutie príslušných výberových a hodnotiacich komisií;
- vypracováva podklady pre účely propagácie a informovania o službách a pre náborové kampane príslušného programu;
- vykonáva správu a archiváciu príslušnej programovej dokumentácie;
- poskytuje odbornú podporu pre spoluprácu a komunikáciu s externým prostredím;
- pracuje s internými a externými databázovými a informačnými systémami a v určenom rozsahu spravuje webpriestor vyčlenený pre príslušný program;
- pri svojej práci je povinný riadiť sa pravidlami platnými pre implementáciu národných projektov v gescii MH SR.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť odborného rastu;
- účasť na školeniach a seminároch s cieľom rozširovať si všeobecný prehľad a odbornosť;
- započítateľná prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ;
- flexibilný pracovný čas;
- dovolenka nad rámec zákonníka práce;

Informácie o výberovom konaní

Záujemcovia o uvedenú pozíciu posielajte životopisy vo formáte EUROPASS v SJ s fotografiou spolu s uvedením konkrétneho regiónu (Nitra, Trnava, Trenčín), v ktorom máte záujem vykonávať pracovnú pozíciu na nižšie uvedenú adresu alebo mailom najneskôr do 17.01.2018.
K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné vašu žiadosť ďalej spracovať:
„Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Slovak Business Agency so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.“
Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie žiadosti do výberového konania, kontaktovať však budeme len vybraných uchádzačov spĺňajúcich všetky požadované kritériá.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prax v oblasti implementácie projektov spolufinancovaných z fondov EÚ je výhodou;
- predchádzajúce skúsenosti s technologickými a/alebo grafickými úpravami webpriestoru sú výhodou;
- vodičský preukaz B výhodou;
- znalosť anglického jazyka výhodou;
- všeobecná orientácia v príslušných právnych predpisoch SR a EÚ výhodou;
- plánovacie, organizačné a komunikačné schopnosti;
- zodpovednosť, precíznosť;
- schopnosť práce v tíme, samostatnosť, flexibilita.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Slovak Business Agency (do 28.02.2014 pod názvom Národná agentúra pre rozvoj malého a stredného podnikania) vznikla v roku 1993 spoločnou iniciatívou programu EU PHARE a vlády SR. Jej hlavným cieľom je prostredníctvom fondov EÚ a štátnych programov iniciovať rozvoj a rast malých a stredných podnikov. Zabezpečuje koordináciu aktivít na podporu malého a stredného podnikania v SR na medzinárodnej, národnej a lokálnej úrovni.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Slovak Business Agency
Karadžičova 2
811 09 Bratislava
http://www.sbagency.sk
ID: 3281238   Dátum zverejnenia: 10.1.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   v súlade s pravidlami odmeňovania pri implementácii Národných projektov v gescii MH SR