Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistenka spoločnosti
Slavonia CEE
Miesto práce
Trade Center, Mlynské nivy 73, Ružinov
Trade Center, Mlynské nivy 73, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 - 1 500 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od osobnostných predpokladov uchádzača.
1 400 - 1 500 EUR/mesiacKonečná výška mzdy závisí od osobnostných predpokladov uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zodpovedného Office manažéra/manažérku so stabilným zamestnaním, v ktorom môže rozvíjať svoje organizačné a pracovné zručnosti a byť nápomocný vždy, keď si to situácia vyžiada.
Vašou náplňou práce bude:
- zabezpečenie chodu sekretariátu, administratívnej agendy, telefonickej a emailovej komunikácie
- organizovanie stretnutí a sledovanie termínov
- príprava korešpondencie, sledovanie jej pohybu a archivácia
- objednávanie kancelárskych potrieb
- vybavovanie pošty
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami,
- vybavovanie objednávok zákazníkov, komunikácia so zákazníkmi
- objednávanie prepravy a komunikácia s logistickou firmou
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva a komunikácia s účtovnou firmou
-príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov na základe
požiadaviek
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Vašou náplňou práce bude:
- zabezpečenie chodu sekretariátu, administratívnej agendy, telefonickej a emailovej komunikácie
- organizovanie stretnutí a sledovanie termínov
- príprava korešpondencie, sledovanie jej pohybu a archivácia
- objednávanie kancelárskych potrieb
- vybavovanie pošty
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami,
- vybavovanie objednávok zákazníkov, komunikácia so zákazníkmi
- objednávanie prepravy a komunikácia s logistickou firmou
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva a komunikácia s účtovnou firmou
-príprava a evidencia pracovných dokumentov pre klientov na základe
požiadaviek
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v malej stabilnej a prosperujúcej spoločnosti (malý kolektív)
- služobný telefón,
- stravné lístky
- priestor na sebarealizáciu a odborný rast s možnosťou získať bohaté skúsenosti
- dobré finančné ohodnotenie
- služobný telefón,
- stravné lístky
- priestor na sebarealizáciu a odborný rast s možnosťou získať bohaté skúsenosti
- dobré finančné ohodnotenie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
Prax na pozícii výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výborné organizačné zručnosti
- dobré komunikačné schopnosti
- zodpovedný prístup
- samostatnosť
- dobré komunikačné schopnosti
- zodpovedný prístup
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Výrobno-obchodná spoločnost s dlhoročnou tradíciou a významným postavením na trhu v stavebnej oblasti so špecializáciou na fasádne odvetrané systémy.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4591131
Dátum zverejnenia: 7.7.2023
2023-07-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Slavonia CEE
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac