Manažér servisného strediska (Elektrotechnické vzdelanie)
SLÁVIK & STELL s. r. o.
Liptovský Mikuláš
plný úväzok
Okamžite
3 500 EUR/mesiacVýsledná výška mzdy bude závisieť od skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Cieľom pozície je:
• Hlavnou úlohou je správa portfólia zákazníkov servisu, vyjednávanie servisných podmienok, navrhovanie a schvaľovanie cenníkov servisných prác. Komunikácia so zákazníkmi prebieha prevažne v anglickom jazyku.
• Účasť na testoch (FAT i SAT), komunikácia výsledkov zákazníkom, reagovanie na ich otázky a pripomienky. Táto pozícia si vyžaduje cestovanie v rámci EÚ.
• Spolupráca na rozvoji strediska a podieľanie sa na výbere nových zamestnancov.
• Zodpovednosť za vytvorenie centra servisnej a technickej kontroly vrátane nastavenia systému reakčných dôb, dohľadu nad realizáciami energetických batériových systémov a hotline linky.
• Organizácia a riadenie vyťaženia pracovníkov strediska, balansovanie ich kapacity a rozvoj ich schopností smerom k multifunkčnosti, práca s kvalifikačnými maticami.
• Vedenie operatívnych porád strediska a reportovanie výsledkov generálnemu riaditeľovi. Zodpovednosť za plnenie rozpočtu strediska.
• Vedenie tímu elektromontážnikov a servisných technikov (približne 10-15 ľudí).
• Definovanie eskalačných plánov a kontrolných procedúr v prípade odchýlok od plánu.
• Prispievanie k rozvoju a budúcemu smerovaniu strediska prostredníctvom osobných skúseností.
Zamestnanecké výhody, benefity
• + 30 % variabilná zložka za plnenie individuálne dohodnutých cieľov, vyplácaná na mesačnej báze
• Mimoriadny bonus za časové a nákladové plnenie odsúhlaseného budgetu strediska
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Pre nášho klienta, spoločnosť, ktorá patrí k významným hráčom v oblasti energetického hospodárstva, obnoviteľných zdrojov a batériových úložísk v rámci krajín V4, hľadáme dostatočne seniorneho, a kompetentného kandidáta v oblasti servisu batériových uložísk, na pozíciu Šéf servisu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme niekoho s:
• Vysokoškolských vzdelaním 2. stupňa (elektrotechnický odbor).
• 5 rokmi skúseností v oblasti riadenia servisného centra.
• Záujmom o SMART riešenia.
• Flexibiltou a adaptabilitou na zmeny.
• Chuťou veci nastavovať na svoj obraz.
• Nebáť sa skúšať a učiť nové veci/prístupy.
• Držiteľ §21 a §23 výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.