Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Coordinator & Facility Administrator
SLÁVIK & STELL s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1600
1600
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, jedného z najväčších distribútorov informačných a komunikačných technológií na Slovensku s približne 150 zamestnancami, hľadáme bystrého kandidáta/kandidátku, ktorým práca s dátami, ako aj komunikácia s ľuďmi a dodávateľmi robí radosť a radi prijmú zodpovednosť za agendu facility a HR.
V oblasti HR je užitočné poznať HR procesy, agendu miezd, kontakt s inštitúciami a úradmi, rozumieť výberom, pretože úspešný človek na tejto pozícii bude zabezpečovať a reaalizovať podporu HR riaditeľke.
V oblasti facility hovoríme o agende správy budovy a vozového parku (prevádzka budovy, potrebné prestavby, opravy, energie, BOZP/PZS, kancelárske potreby, upratovacie služby, agenda leasingovej spoločnosti áut, precenenie servisu áut, kontrola PHM...)
Pre túto agendu hľadáme človeka, ktorý bude skôr výkonnou zložkou a kontaktnou osobou pre jednotlivých dodávateľov.
Bystrý a systematický človek so silnými organizačnými schopnosťami, ktorý má základné skúsenosti v tejto oblasti a chce sa rozvíjať ďalej. Zároveň však očakávame dostatočnú schopnosti hľadať spôsoby ako robiť veci inak, vedieť analyzovať súčasný stav, sledovať trendy na trhu, mať základné negociačné schopnosti, vedieť pracovať s dátami v xls, navrhovať zlepšenia. Jednoducho niekto, kto chápe, že aj toto je agenda, kde je priestor hľadať efektívnejší spôsob fungovania a nie len podľa inštrukcií robiť veci, ako sú zaužívané.
V oblasti HR je užitočné poznať HR procesy, agendu miezd, kontakt s inštitúciami a úradmi, rozumieť výberom, pretože úspešný človek na tejto pozícii bude zabezpečovať a reaalizovať podporu HR riaditeľke.
V oblasti facility hovoríme o agende správy budovy a vozového parku (prevádzka budovy, potrebné prestavby, opravy, energie, BOZP/PZS, kancelárske potreby, upratovacie služby, agenda leasingovej spoločnosti áut, precenenie servisu áut, kontrola PHM...)
Pre túto agendu hľadáme človeka, ktorý bude skôr výkonnou zložkou a kontaktnou osobou pre jednotlivých dodávateľov.
Bystrý a systematický človek so silnými organizačnými schopnosťami, ktorý má základné skúsenosti v tejto oblasti a chce sa rozvíjať ďalej. Zároveň však očakávame dostatočnú schopnosti hľadať spôsoby ako robiť veci inak, vedieť analyzovať súčasný stav, sledovať trendy na trhu, mať základné negociačné schopnosti, vedieť pracovať s dátami v xls, navrhovať zlepšenia. Jednoducho niekto, kto chápe, že aj toto je agenda, kde je priestor hľadať efektívnejší spôsob fungovania a nie len podľa inštrukcií robiť veci, ako sú zaužívané.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Veľkoobchod
Jeden z najväčších distribútorov informačných a komunikačných technológií na Slovensku.
Jeden z najväčších distribútorov informačných a komunikačných technológií na Slovensku.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
vysokoškolské vzdelanie technického smeru
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Komunikatívny a asertívny človek schopný argumentovať.
Orientácia na detail a výsledok.
Flexibilita a schopnosť hľadať riešenia.
Jednoducho bystrý a systematický človek so silnými organizačnými schopnosťami.
Orientácia na detail a výsledok.
Flexibilita a schopnosť hľadať riešenia.
Jednoducho bystrý a systematický človek so silnými organizačnými schopnosťami.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SLÁVIK & STELL - Executive Search & Advisory - je poradenská spoločnosť pre oblasť ľudského kapitálu a Employer Branding.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Rozumieme tomu, že rozvoj biznisu je o skúsenostiach, zanietení a vytrvalosti ľudí, ktorí ho riadia. Záleží na tom, aby správni ľudia mali príležitosť pracovať pre správne spoločnosti, preto klientom pomáhame napredovať s našimi kandidátmi, ktorým dávame možnosť budovať svoju kariéru a prežívať svoj život na tom správnom mieste.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3227445
Dátum zverejnenia: 30.11.2017
2017-11-30
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR Koordinátor, Personalista, Správca budov Spoločnosť: SLÁVIK & STELL s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1600