Hľadáme odborníka na verejné obstarávanie a prípravu ponúk

SkyToll, a. s.

Miesto práce
Lamačská cesta, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 500 EUR/mesiacMzda je predmetom partnerskej dohody počas výberového konania. Minimálna nástupná mzda začína na 2.000 € brutto pri plnom úväzku. Variabil 12% vyplácaný štvrťročne na základe plnenia KSI

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme mladého a talentovaného človeka na pozíciu odborníka na verejné obstarávanie a prípravu ponúk.

Tvojou úlohou bude pripravovať a kompletizovať ponuky verejného obstarávania zo zahraničia aj zo Slovenska, kontrolovať súlad dokumentácie so súťažnými podmienkami a zabezpečovať administratívne činnosti, aby predkladaná ponuka bola správna a kompletná.

Typický deň na pozícii odborníka na verejné obstarávanie a prípravu ponúk vyzerá takto:

  • sledovanie vestníkov UVO, EU vestník, CZ vestník a EKS systému
  • Podrobná analýza súťažných podkladov (aj v anglickom jazyku)
  • príprava a aktualizácia dokumentov potrebných pre VO (certifikáty, referencie, životopisy odborníkov, apostíl, finančné zábezpeky a pod.)
  • Komunikácia s finančným oddelením, obchodným oddelením a projektovými manažérmi pri príprave ponúk a pri príprave žiadostí o objasnenie súťažných podkladov 

Ak Ťa táto pozícia oslovila, chceš pracovať v priateľskom kolektívne, občas v strese, avšak vždy v dobrej nálade, pošli nám svoj životopis.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Môžeš získať atraktívnu základnú mzdu a variabilnú zložku pri splnení KSI 12%.
  • Získaj vernostné odmeny za odpracované roky a mimoriadne prémie.
  • Využi zamestnanecké výhody skipassu v TMR, v Rakúsku aj v Čechách vo vybraných rezortoch
  • Môžeš mať pružný/flexibilný pracovný čas, 5 dní platené pracovné voľno a možnosť pracovať z domu (home office).
  • Získaj stabilný finančný rast, máme nízku fluktuáciu zamestnancov a finančne podporujeme zamestnancov v mimoriadnych životných situáciách.
  • Zlepšuj svoje vzdelanie a rozvoj s bezplatnými jazykovými kurzami, interným vzdelávaním a odbornými školeniami.
  • Preži rôznorodé teambuildingy, priateľskú atmosféru na pracovisku, neformálny dress code a darčeky pre deti zamestnancov 2x ročne.
  • Využi multisport kartu, úschovňu bicyklov na pracovisku, kvalitnú kávu.

Informácie o výberovom konaní

Na základe zaslaného životopisu dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu.
V prípade, že spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na interview najneskôr do 10 dní od prijatia žiadosti. Uchádzač, ktorý sa zúčastní výberového konania bude informovaný o výsledku telefonicky alebo e-mailom.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidáta, ktorého skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2024 (ostávajú ešte 3 dni)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technický, ekonomický, právny

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

príprava ponúk

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • schopnosť naučiť sa pracovať v kontraktačných systémoch (JOSEPHINE, PROEBIZ, EKS a pod.)
  • mať zmysel pre detail, precíznosť
  • Schopnosť vidieť veci v súvislostiach s predikciou ďalších krokov
  • Schopnosť efektívne komunikovať a spolupracovať v tíme
  • Znalosť MS Office, najmä Excelu a Wordu
  • Samostatnosť, zodpovednosť a iniciatívnosť

Ak máš skúsenosti s verejným obstarávaním a chceš sa zapojiť do tímu, ktorý pracuje na zaujímavých projektoch, tak nám pošli svoj životopis.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dňa 13. januára 2009 podpísala spoločnosť SkyToll, a.s. zmluvu s Národnou diaľničnou spoločnosťou na dodávku a prevádzku Komplexnej služby elektronického výberu mýta v Slovenskej republike.
Slovenský projekt elektronického výberu mýta je vo svete unikátny tým, že pokrýva okrem diaľnic a rýchlostných ciest aj veľký rozsah ciest prvej triedy najvyspelejšou technológiou satelitného mýta. Riešenie je založené na GPS - GSM technológii, je maximálne flexibilné na zabezpečenie budúceho nárastu objemu nákladnej dopravy, ako i rozširovania cestnej siete SR. Na realizácii projektu sa zúčastňujú nielen renomované medzinárodné firmy, ale aj slovenskí odborníci a lokálne spoločnosti v oblasti informačných technológií a inteligentných dopravných systémov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov
ID: 4790010  Dátum zverejnenia: 21.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac