Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent spracovania reklamácii a sťažností
SkyToll, a. s.
Miesto práce
Lamačská cesta, Bratislava
Lamačská cesta, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 EUR/mesiacVariabilná zložka: 8% vyplácaná štvrťročne po splnení KSI
1 250 EUR/mesiacVariabilná zložka: 8% vyplácaná štvrťročne po splnení KSI
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pracovník na tejto pracovnej pozícii je zodpovedný za spracovanie pridelených zákazníckych podaní a to najmä v súvislosti so:
- zberom mýtnych udalostí;
- fakturáciou;
- spracovaním platobných transakcií;
- upomínaním a vymáhaním pohľadávok
Po zistení reklamovanej skutočnosti pripravuje odpoveď na podanie.
Pri prešetrovaní podania/reklamácie spolupracuje s ostatnými tímami.
Zodpovedá za správne výstupné dáta z reklamačného procesu.
Reportuje stav vykonaných aktivít a výstupov v rámci tímu v zmysle plnenia tímových KPIs.
- zberom mýtnych udalostí;
- fakturáciou;
- spracovaním platobných transakcií;
- upomínaním a vymáhaním pohľadávok
Po zistení reklamovanej skutočnosti pripravuje odpoveď na podanie.
Pri prešetrovaní podania/reklamácie spolupracuje s ostatnými tímami.
Zodpovedá za správne výstupné dáta z reklamačného procesu.
Reportuje stav vykonaných aktivít a výstupov v rámci tímu v zmysle plnenia tímových KPIs.
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- 5 dní dodatkovej dovolenky
- teambuildingové akcie
- vzdelávací program
- práca z domu po schválení nadriadeným
- zvýhodnené ceny skipassov a aquapassov pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
- príjemné pracovné prostredie
- 5 dní dodatkovej dovolenky
- teambuildingové akcie
- vzdelávací program
- práca z domu po schválení nadriadeným
- zvýhodnené ceny skipassov a aquapassov pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov
Informácie o výberovom konaní
Na základe zaslaného životopisu dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu.
V prípade, že spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na interview.
Uchádzač, ktorý sa zúčastní výberového konania bude informovaný o výsledku telefonicky alebo e-mailom.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidáta, ktorého skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti.
V prípade, že spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na interview.
Uchádzač, ktorý sa zúčastní výberového konania bude informovaný o výsledku telefonicky alebo e-mailom.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidáta, ktorého skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Vzdelanie v odbore
obchod, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Obchodná korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
administratívne práce, korešpondencia
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme angažovaného kolegu/kolegyňu s výbornou znalosťou slovenského jazyka, korešpondencie a štylizácie
Ďalšie zručnosti:
- čítanie s porozumením
- zrozumiteľná formulácia textu
- orientácia na zákazníka
- analytické schopnosti
- odolnosť voči stresu
- zmysel pre tímovú prácu
Ďalšie zručnosti:
- čítanie s porozumením
- zrozumiteľná formulácia textu
- orientácia na zákazníka
- analytické schopnosti
- odolnosť voči stresu
- zmysel pre tímovú prácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Dňa 13. januára 2009 podpísala spoločnosť SkyToll, a.s. zmluvu s Národnou diaľničnou spoločnosťou na dodávku a prevádzku Komplexnej služby elektronického výberu mýta v Slovenskej republike.
Slovenský projekt elektronického výberu mýta je vo svete unikátny tým, že pokrýva okrem diaľnic a rýchlostných ciest aj veľký rozsah ciest prvej triedy najvyspelejšou technológiou satelitného mýta. Riešenie je založené na GPS - GSM technológii, je maximálne flexibilné na zabezpečenie budúceho nárastu objemu nákladnej dopravy, ako i rozširovania cestnej siete SR. Na realizácii projektu sa zúčastňujú nielen renomované medzinárodné firmy, ale aj slovenskí odborníci a lokálne spoločnosti v oblasti informačných technológií a inteligentných dopravných systémov.
Slovenský projekt elektronického výberu mýta je vo svete unikátny tým, že pokrýva okrem diaľnic a rýchlostných ciest aj veľký rozsah ciest prvej triedy najvyspelejšou technológiou satelitného mýta. Riešenie je založené na GPS - GSM technológii, je maximálne flexibilné na zabezpečenie budúceho nárastu objemu nákladnej dopravy, ako i rozširovania cestnej siete SR. Na realizácii projektu sa zúčastňujú nielen renomované medzinárodné firmy, ale aj slovenskí odborníci a lokálne spoločnosti v oblasti informačných technológií a inteligentných dopravných systémov.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
ID: 4434583
Dátum zverejnenia: 15.11.2022
2022-11-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: SkyToll, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac