Špecialista technickej podpory

SkyToll, a. s.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacodmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zabezpečuje prevádzku IT Infraštruktúry, periférnych zariadení, telekomunikačných zariadení a aplikácii spoločnosti najmä na platforme Microsoft O365.
Analyzuje a rieši požiadavky zadané do aplikácie Service Desk .
Poskytuje užívateľskú podporu, rieši požiadavky a poradenstvo pre koncových užívateľov IT na koncových zariadeniach cez telefón, vzdialený prístup alebo osobne na mieste.
Zabezpečuje telekonferencie a videokonferencie po technickej stránke.
Vedie evidenciu a zabezpečuje správu koncových zariadení na zákazníckych miestach.
Komunikuje s dodávateľmi v prípade potreby riešenia technických problémov.

Zamestnanecké výhody, benefity

- príležitosť pracovať v stabilnej spoločnosti
- motivujúce finančné ohodnotenie zohľadňujúce aj individuálne výsledky
- 5 dní dodatkovej dovolenky
- zdravé raňajky
- prvý pracovný deň v týždni ovocie na pracovisku
- team buildingové akcie
- vzdelávací program
- zvýhodnené ceny skipassov a aqaupassov pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov

Informácie o výberovom konaní

Na základe zaslaného životopisu dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu.
V prípade, že spĺňate požiadavky, s radosťou Vás pozveme na interview najneskôr do 20 dní od prijatia žiadosti, alebo Vás budeme informovať o ďalšom postupe vo výberovom konaní.
Uchádzač, ktorý sa zúčastní výberového konania bude informovaný o výsledku telefonicky alebo e-mailom.
Ak Vás nebudeme do 30 dní kontaktovať, vybrali sme kandidáta, ktorého skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické, IT, elektrotechnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - pokročilý
Technická podpora - pokročilý
Klient/server administrácia - pokročilý
Microsoft Windows - pokročilý
Administrácia LAN/WAN - základy
Administrácia UNIX/Linux - základy
Administrácia Windows serverov - základy

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Minimálne 2-ročná prax v oblasti technickej podpory:
Ďalej očakávame:
- samostatný prístup
- analytické myslenie
- zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Dňa 13. januára 2009 podpísala spoločnosť SkyToll, a.s. zmluvu s Národnou diaľničnou spoločnosťou na dodávku a prevádzku Komplexnej služby elektronického výberu mýta v Slovenskej republike.
Slovenský projekt elektronického výberu mýta je vo svete unikátny tým, že pokrýva okrem diaľnic a rýchlostných ciest aj veľký rozsah ciest prvej triedy najvyspelejšou technológiou satelitného mýta. Riešenie je založené na GPS - GSM technológii, je maximálne flexibilné na zabezpečenie budúceho nárastu objemu nákladnej dopravy, ako i rozširovania cestnej siete SR. Na realizácii projektu sa zúčastňujú nielen renomované medzinárodné firmy, ale aj slovenskí odborníci a lokálne spoločnosti v oblasti informačných technológií a inteligentných dopravných systémov.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Adresa spoločnosti

SkyToll, a. s.
Lamačská cesta 3/B
841 04 Bratislava
http://www.skytoll.sk
ID: 3992938  Dátum zverejnenia: 29.10.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac