Administratívny pracovník

Falck Záchranná a.s. v likvidácii

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• zodpovedá za priebežné spracovanie dodávateľských faktúr– rozdelenie na účtovné strediská, skompletizovanie dokumentácie
• zodpovedá za administráciu došlých faktúr, ich riadne zapisovanie do systému DMS, vedie evidenciu a kontrolu faktúr (schválená objednávka, zmluva), postúpenie na schválenie nadriadenému a doručenie na účtovné oddelenie
• pripravuje štatistiky všetkých ambulancií, vypracováva ad hoc štatistík podľa pokynov nadriadeného
• organizuje a zabezpečuje meetingy (pozvánky, doprava, občerstvenie, rezervácie a zariadenie miestností)
• telefonická a mailová komunikácia s klientmi pracovnej zdravotnej služby (vedie evidenciu požiadaviek klienta na termín, preobjednáva, obvoláva klientov a informuje o prípadných zmenách v termínoch)
• zabezpečuje činnosti v oblasti manažmentu klienta ako pomoc klientom pri orientácii v zariadení, otváranie dverí, komunikácia, predstavenie portfólia
• komunikácia s odberateľmi, dodávateľmi, zdravotnými poisťovňami
• vyhotovuje zmluvy pre klientov, oboznámi klienta so zmluvou, poskytne informácie ohľadne procesu objednávania sa, poskytuje základné informácie a informačné materiály pre klientov
• administrácia pre klienta (vyžiadanie zdravotnej dokumentácie od predchádzajúcich lekárov klienta)
• vedie evidenciu zmlúv, pri končení platnosti zmluvy, rozposiela nové zmluvy
• zabezpečovanie kancelárskych potrieb
• ďalšie administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
• práca s medicínskym softwarom Ambis (objednávanie a evidencia klientov)

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej spoločnosti so silným zázemím a podporou medzinárodnej spoločnosti,
• priateľský tím a príjemné pracovné prostredie,
• zamestnanecké benefity

Informácie o výberovom konaní

Ak máte záujem o uvedenú pozíciu a spĺňate naše požiadavky, zašlite nám, prosím, svoj životopis.

V prípade veľkého počtu záujemcov si vyhradzujeme právo kontaktovať iba vybraných kandidátov. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom za pochopenie.

Zaslaním svojho CV nám dávate súhlas k spracovaniu Vašich osobných údajov v databáze našej spoločnosti. Údaje sú uchovávané po dobu 1 roka, po uplynutí tejto doby budú bezodkladne zlikvidované.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• príjemné vystupovanie
• prokliensky prístup
• zmysel pre detail
• organizačné schopnosti
• zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Falck je pôvodom dánska spoločnosť, ktorá bola založená v roku 1906. V súčasnosti je Falck najväčším prevádzkovateľom záchranných zdravotných a asistenčných služieb na svete a zároveň je aj svetovým lídrom v poskytovaní školení v oblasti ochrany života a zdravia. Na Slovensku pôsobí skupina Falck od roku 2005.
Falck Fire Services a.s. poskytuje služby požiarnej ochrany pre priemyselné podniky, organizuje tréningy a školenia protipožiarnej ochrany. Ponúka outsourcing a prevádzkovanie závodných hasičských útvarov .

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 2636893  Dátum zverejnenia: 13.12.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou